معرفی داوران و مربیان چهارمین دوره استارتاپ ویکند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲

 

از مربیان حاضر در این رویداد میتوان به نازنین دانشور، بنیانگذار سایت تخفیفان؛اشک فتحی، مربی مجرب استارتاپ ‏ها، رضا هاشمی، بنیانگذار پرشین بلاگ، منصور خضرائی‏ منش قائم مقام گروه زورق، پویا محمودیان، مدیرعامل عکس پرینت، ژان بقوسیان مدرس بازاریابی، نیما نورمحمدی،  بنیانگذار سایت پونیشا؛ آرش ایزدیار، طراح گرافیک اشاره کرد.

هیئت داوران این دوره محسن ملایری، نماینده جهانی استارتاپ ویکند؛ سعید رحمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سرآوا؛ ژاله مجیب، عضو هیئت علمی سازمان پژروهشهای علمی صنعتی کشور؛ حمید محمدی، مدیرعامل دیجی کالا؛ شایان شلیله، بنیانگذار وبنا می باشند.


از نکات جذاب در این رویداد حضور مجازی مربیان خبره بین المللی در میان تیم هاست. کریسجان کریسجانسون مدیر مرکز کارآفرینی ایسلند و بن گیلبرت یکی از مدیران مجرب پروژه در مایکروسافت است. هدایت و راهبری این رویداد توسط محسن ملایری، مدرس جهانی استارتاپ ها صورت می پذیرد.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۱۰۰ هزار بار در بیش از ۴۵۰ شهر کوچک و بزرگ دنیا برگزار شده است. در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانید به سایت استارتاپ ویکند تهران مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *