مرشد برنده دومین استارتاپ تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱

وبنا –  پس از ۲ روز و نیم فعالیت پر هیجان، دومین استارتاپ ویکند تهران به پایان رسید. دومین دوره استارتاپ ویکند که به صورت یک مسابقه جهانی برگزار شد با قهرمانی تیم “مرشد”به پایان رسید.

روز پایانی این رقابت ها همچون روز پیش از ساعت ۸ صبح آغاز شد  که گزارش مختصری از بخش آغازین امروز را می توانید در این پست بخوانید.

از ساعت ۱۱ صبح تیم ها به ترتیبی که اعلام شده بود برای تمرین و آموزش نحوه ارایه به بخش مربوطه رفتند و به ترتیب و در کنار مربیان به تمرین پرداختند. همه چیز با هیجان در ساعت‌های باقیمانده ادامه داشت، هرچند که تیم ها آرام‌تر و با متانت بیشتری نسبت به دور قبل به کار می پرداختند.

مراسم از ساعت ۵ آغاز شد و سالن از تیم‌ها، مربیان و داوران پر شده بود. مراسم با سخنان محسن ملایری و دکتر آقازاده آغاز شد و سخنرانی ها با ارائه یکی از مدیران بانک سامان ادامه یافت در ادامه تیم ها برای ارایه های خود روی صحنه رفتند.

ترتیب ارایه ی تیم ها به صورت زیر بود:

۱.      خورد خورد

۲.      X-Bank

۳.      Good Buy

۴.      مرشد

۵.      نیتا

۶.      دانایار

۷.      انگشت هوشمند

۸.      VoLearn

۹.      طومار

۱۰.  Process Farm

هر تیم ۱۰ دقیقه زمان در اختیار داشت تا ایده‌ی خود را برای داوران و حاضرین سالن بیان کند. در انتها این تیم مرشد بود که توانست با ارایه ی بهترین توضیحات به تیم داوری، مقام اول در دومین استارت آپ ویکند تهران را کسب کند. پس از این تیم، تیم‌های “خرید شیرین” و “آواموز” به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 

منبع : iclub

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *