بهترین ایده را پیشنهاد دهید و برنده دومین مسابقه استارتاپ ویکند تهران شوید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۱

وبنا – استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

اگر خبر های قبلی ما را دنبال کرده باشید حتما متوجه مسابقه استارتاپ ویکند تهران شده اید، این بار مسابقه با حمایت درگاه تجاری لوکوپوک برگزار می شود . لوکوپوک به دنبال توسعه بستری می باشد که کاربران ایرانی در آن بتوانند با آرامش و اعتماد، تجارت خود را در پهنه وب گسترش دهند و قطعا این مهم بدون حضور رنگین کاربران خوش فکر و خلاق ایرانی اتفاق نخواهد افتاد.

برنده شدن در مسابقه آسان است خیلی هم آسان، کافی است تمام دقتتان را روی موضوع مسابقه متمرکز کنید و بهترین ایده ای را که در سر دارید ، مطرح کنید. پس از برسی ایده ها ، بهترین ایده انتخاب می شود و به فرد ایده پرداز یک بلیط استارتاپ ویکند تهران تقدیم خواهد شد.

شانس خود را برای حضور در استارتاپ ویکند تهران بسنجید و بهترین ایده را پیش نهاد دهید شاید شما برنده این دوره مسابقه شدید!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *