فروشگاه سازهای اینترنتی فارسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲

برخلاف سرویس های وبلاگ خارجی مثل بلاگر، وردپرس و چن دسرویس دهنده دیگر، سرویس دهنده های خارجی فروشگاه ساز به دلیل مشکلات زبان (زبان فارسی را پشتیبانی نمی کنند)، عدم وجود راهنمای فارسی و در صورت نیاز به ارتقا عدم توان پرداخت ارزی، جایگاهی بین فروشگاه داران ایرانی ندارند.
در بین سرویس دهنده ایرانی وبلاگ، سایتهای خوبی مثل بلاگفا، بلاگ اسکای، پرشین بلاگ، میهد بلاگ و رزبلاگ هستند و هر کدام تعداد زیادی از بلاگرها را پوشش می دهند.
سرویس دهنده فروشگا هساز فارسی که من دیده ام اینها هستند:
– شاپفا
– شاپلاگر
– شاپرزفا
– بیزنا

سرویس دهنده های فوق (به جز شاپفا) خدماتشان فقط رایگان است و از طریف تبلیغات یا خدمات جانبی مثل سیستم فروش پستی هزینه های خود را پوشش می دهند. بابت خدمات از مشتری به طور مستقیم هزین های دریافت نمی کنند و این یکی از عوامل هم سرعت کند ارتفا خدماتشان است.
پارسال که در حال تحقیق در این موضوع بودم، تصمیم به ایجاد سرویس شاپفا گرفتم. ما سیستم رایگان را گذاشتیم ولی محدود. هدفمان فروش اکانت های طلائی و برلیان و در مرحله بعد خدمات ارزش افزوده است.
شاپفا از اول سال به صورت آزمایشی داره کار می کنه و اکنون بیش از ۴۰۰ فروشگاه ساخته شده ولی فقط ۲۳۷ فروشگاه فعال (حداقل ۵ محصول) داریم و تعداد حدود ۲۵ فروشگاه برلیان.
امیدواریم از اول تیر ماه با شروع بازاریابی و تبلیغاتع بتوانیم سهم خوبی از بازار بدست اوریم.
نمونه ای از سایتهای ساخته شده با شاپفا:
نمونه سایتهای ساخته شده با شاپفا:
– سایت جانبی
– سایت پارسیان سازه
– سایت هپی بال
– سایت پتروپرداز
– سایت عینک آقتابی
– سایت ساعت 
– شرکت پاسارگاد
– سایه سان
– های لایف ترکیه
– کیمیای خاک


۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *