تبلیغات وب

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۱

تبلیغات اینترنتی هم اکنون با آمدن شرکت های تبلیغاتی معتبر شکل تازه ای به خود گرفته است ولی همچنان تبلیغات جهان سومی را در سایت ها مشاهده می شود. با استفاده از سایت های تبلیغات آنلاین مانند شبکه تبلیغات می توانید تبلیغات خود را هدفمند کنید و تبلیغات، در مورد موضوع سایت خودتان باشد.

بدون شک هیچ شرکتی خواهان دور ریختن پول هایش در جهت تبلیغات بی ثمر نیست اما به هر حال بسیاری از شرکت ها ناآگاهانه به پرداخت هزینه های تبلیغاتی گزاف و بی مورد در وب سایت های نامرتبط تن می دهند که تنها بازدید اولیه بسیاری از خوانندگان وب سایت را به همراه دارد. اگر چه سایت های خبری، بانک ها، مقالات و سایت های سرگرمی از پربازدیدترین وب سایت ها به شمار می روند و در نتیجه توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار را به خود معطوف می سازند اما تبلیغ برخی از مشاغل یا محصولات در این وب سایت ها به معنی دیده شدن در نزد مشتریان بازار هدف نیست و ممکن است حتی اثرات ضد تبلیغ را نیز به دنبال داشته باشد. با استفاده از سایت های تبلیغات آنلاین مانند شبکه تبلیغات می توانید تبلیغات خود را هدفمند کنید و از گروه های مختلف نمایش تبلیغات، گروه مربوط به موضوع سایتشان را انتخاب کرده و فقط تبلیغات مربوط به موضوع سایت خودشان را نمایش دهند. پس به یاد داشته باشید که تنها در وب سایت هایی تبلیغ کنید که بیشتر به انتشار اخبار و مقالات حوزه کاری شما می پردازند و به طور تخصصی در یک صنعت مشخص فعالیت می کنند.

اگر بگوییم که بنرها مثل بیلبوردهای تبلیغاتی مورد رویت بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرند، حرف اشتباهی نزده ایم. همچنین تبلیغات باعث می شود که شکل سایت شما هم تغییر کند اگر شما یک تبلیغ شیک در سایت خود داشته باشید قطعا کاربر بیشتر جذب می شود. همان طور که می دانید طراحی بنرهای تبلیغاتی بسته به نوع فعالیت شرکت ها متفاوت است. همیشه سعی کنید برای ساختن بنرهای تبلیغاتی از فونت های زیبا و لوگو شرکت در قالب های زیبا استفاده کنید تا کاربر برای ترغیب استفاده ار کالا و یا مشاهده سایت شما جذب شود. پس همیشه به تبلیغات خود در سایت ها و وبلاگ ها اهمیت بدهید چون مانند هویت شرکت و یا فرد تبلیغ دهنده می باشد. در این خصوص توصیه می شود که در طراحی بنرها تنها از اطلاعات ضروری استفاده کنید و بیشتر به دنبال جذب مخاطبان برای بازدید از وب سایتتان باشید.


هنوز شاهد این هستیم که بعضی از شرکت ها به دنبال کپی برداری تبلیغاتی از شرکت های دیگر هستند که این کار بیشتر باعث بالا بردن نام تجاری رقبا می شود. می توانیم به جای کپی برداری از تبلیغات، از الگو برداری تبلیغاتی استفاده کنیم و با ارزیابی تبلیغاتی و تکنیک های جدید، تبلیغات اینترنتی موثری برپا کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *