چگونه رسانه های به شما توجه کنند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۱

 

این برخورد همانند برخورد با مشتری است. شما به دنبال ۱۰۰ مشتری هستید که به شما توجه نمی کنند و یا اینکه به دنبال ۲۰ مشتری هستید که به شما بیشتر توجه می کنند٬ به این دلیل که ایده و یا محصول شما مرود نیاز آن هاست؟

 


ساده فکر کنید: ۲۰ خبرنگار٬ وبلاگ نویس٬ تهیه کننده و یا افراد تاثیر گذار روی بازار هدف خود را پیدا کنید. در تویتر فالو کنیدشان٬ و نوشته های شان را مطالعه کنید. سعی کنید که به واسطه نوشته هایشان با آن ها ارتباط برقرار کنید. با این روش٬ شما خودتان را به عنوان یکی از افراد جامعه حرفه ای معرفی می کنید٬ برای خودتان اعتباری ایجاد خواهید کرد٬ که این روش بهترین راه است برای اینکه در زمان مناسب٬ ایمیل شما که حاوی پیام و سخن شماست توسط این افراد باز٬ و خوانده شود.

 

زود شروع کنید: ایا تا به حال به این موضوع فکر کردید که این افراد٬ روزانه چه مقدار تماس های غیرتجاری دریافت می کند؟ شما هم سعی کنید با این افراد تماس های غیرتجاری برقرار کنید. حتی اگر فکر می کنید که برای ارائه رسانه ای کار شما زود است. این ایده ی ساده ایست٬ شما قبل از اینکه آز انها بخواهید که شما را در رسانه ی خود معرفی کنند٬ ظرفیت ها و قابلیت های خود را در فضایی غیرتجاری مطرح کرده اید٬ و در زمان مناسب از این ارتباط استفاده مفید و درست را خواهید کرد.

 

اجازه انتخاب بدید: از دوستان رسانه ای خود بپرسید که امکان اختصاص دادن فضایی برای شما را به عنوان نویسنده دارند؟ اگر این امکان فراهم بود٬ ایده خودتون رو مطرح کنید. مشخص کنید که شما تمایل ندارید نوشته های سایت و یا وبلاگ قدیمی خود را کپی و پیست کنید. امتیاز این حرکت٬ این نیست که شما فقط نوشته ی خودتان را منتشر می کنید٬ بلکه ارتباط شما را با خبرنگاران٬ وبلاگ نویسان و فعالان این بخش محکم و پایدار می کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *