جشنواره وب ایران و داوری نمایشگاه رسانه های دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰


صبح روز ۵ شنبه به محل ساختمان رسانه های دیجیتال مراجعه کردم. و در همان ساعات اول متوجه شدم که باز هم کار تنها برای از سر باز کردن٬ و شاید هم برای رو کم کنی انجام شده است. محل داوری را تنها ظرف یک روز راه انداخته بودند و هنوز کاستی هایی داشت. البته در هر کاری کمی و کاستی وجود دارد و این اصلا مهم نیست٬ آنچه انسان را دل سرد می کند بی اهمیت بودن کار برای مسؤلین است. برای بنده قابل قبول نیست که وزارتخانه ای با این عظمت و ادعا٬ که هر روز هم از جنگ نرم و توطئه می نالد٬ بدون برنامه ریزی و تنها برای “از سر باز کردن” کاری را شروع کند. مثل روز برایم روشن است که در پایان جشنواره رسانه های دیجیتال آقایان از پیروزی خود داد سخن سر خواهند داد. باید همین جا به توییت یکی از دوستانم در پاسخ به خبر دعوت شدنم برای داوری رسانه های دیجیتال اشاره کنم که نوشته بود”روحت شاد و یادت گرامی باد”. بگذریم. همان روز اول برای بنده کافی بود.

 

خاطرم هست پارسال به عنوان داور جشنواره وب ایران دعوت به همکاری شدم. یادم هست هنوز کاستی هایی وجود داشت اما همه با علاقه کار می کردند. شرکت کننده ها هم با اینکه پای جایزه ای در میان نبود با علاقه و جدیت فراوان پی گیر نتایج بودند.


با اتمام جشنواره٬ هیت داوران و برگزارکنندگان کار را برای ارتقای کیفیت دور بعدی شروع کردند. حالا همان دور بعدی شروع شده است. ثبت نام آغاز شده و انسانهای علاقه مند بسیاری با عشق کار را شروع کرده اند. همه با علاقه به پیشرفت وب فارسی و نه برای خود نمایی پیش مافوق٬ در این رویدادی که بدون حمایت سازمان خاصی برگذار می شود شرکت خواهند کرد. شما هم می توانید پروژه خود را در این جشنواره ثبت نام کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *