دومین کتاب کارزار منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۲

این کتاب ۶۶ صفحه ای، گام به گام چگونگی استفاده از ایمیل مارکتینگ را در کسب و کارهای کوچک و متوسط تشریح می کند و به شکل ساده ای شما را با این ابزار آشنا می گرداند.

تحقیقات نشان می دهد بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ دومین ابزار موثر و ماندگار در افزایش فروش کسب و کارها است. استفاده درست از این ابزار می تواند تحول چشم گیری را در کسب و کار شما ایجاد نماید.

برای دانلود رایگان این کتاب و یا خواندن آنلاین این کتاب اینجا را کلیککنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *