کتاب جامع راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۱

کتاب راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) هست، خیلی از شماها نام گوگل آنالیتیکس رو شنیدید ولی بطور کامل با این سیستم آشنایی ندارید و حتی نمیدونن که این سیستم چه مزایایی دارد ولی البته میشه گفت این سیستم مخصوص وب‌مسترها هستش و بیشتر به این قشر مربوط میشه، اما خیلی از وبمسترها هم با این سیستم و جادوی بزرگ این سیستم آشنایی ندارند . این کتاب به شما و همه مدیران سایت‌ها و نویسندگان سایت‌ها کمک میکنه تا با اهداف بیشتری به کار خودشون ادامه بدهند.
ترجمه کتاب و ویراستاری کتاب توسط آقای محمدرضا رشیدی  و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم.

این کتاب دارای هفت قسمت کلی می‌باشد که عبارتند از : مقدمه ، نصب Google Analytics ، ترافیک و رفتار بازدیدکننده ، منابع ترافیک ، آنالیز محتوا ، متغیر ها و گزارش های سفارشی ، اضافات – گزارش دهی،هوش و تنظیمات

مقدمه کتاب


آیا شما دارای سایت و یا وبلاگ هستید؟اگر چنین است،آیا می دانید وبلاگ و یا وب سایت شما روزانه چه تعداد بازدید کننده دارد؟حتی اگر از یک آمارگیر استفاده می کنید و تعداد بازدید کننده ها را در اختیار دارید،آیا می دانید بازدیدکننده های تان از کجا می آیند،از چه مرورگر و موتور جستجویی استفاده می کنند و یا کدام یک از صفحه هایتان از شهرت بیشتری برخوردار است؟

این ها خدماتی است که  Google Analytics به شما ارائه می کند.

باید بدانید که در کنار Google Analytics ابزار های دیگری برای جمع آوری اطلاعات تحلیلی وب سایت شما وجود دارند،اما از آن جایی که گوگل بزرگترین موتور جستجوی اینترنت است و بیشتر ترافیک ورودی به وب سایت شما از طرف گوگل تامین  می شود،این ابزار دقیق ترین و تاثیرگذار ترین آمارگیر و تحلیل گر برای وب سایت شما خواهد بود.

نام کتاب: کتاب جامع راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

تعداد صفحات: ۷۱ صفحه

فرمت کتاب: پی‌دی‌اف

قیمت کتاب: ۲۰۰۰ تومان

لینک خرید کتاب: کتاب جامع راهنمای گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *