همکاری نزدیک برنامه برخط و جشنواره وب ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲

 

 

سعید نوری آزاد سردبیر برنامه برخط  با بیان این خبر گفت: با توجه به رسالت برنامه برخط برای حمایت از فعالیتهای کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور و همچنین ایجاد فرصت برابر برای جوانان نوآور، تصمیم گرفته ایم تا با همکاری این جشنواره که یکی از فرصتهای مناسب همراهی با فعالین وب ایران است بستری را برای معرفی کارآفرینان و نوآوران جوان این صنعت فراهم نماییم.


 

وی افزود: خط مشی های ارایه شده از سوی مدیریت شبکه آموزش و تاکید ویژه به کارآفرینی و آموزشهای کاربردی در حوزه IT باعث گردیده تا در سری جدید برنامه برخط  از سوی تهیه کننده برنامه، تغییرات اساسی  را در برنامه ایجاد کند که در جهت افزایش حمایت از فعالیتهای دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات اقدامات موثری صورت گیرد که همایش ها و کنفرانسهای علمی و همایشهای آموزشی  IT  مانند جشنواره وب ایران بخش ویژه ای در این برنامه را به خود اختصاص خواهند داد.

 

شورای سردبیری برنامه برخط با در نظر گرفتن سابقه این جشنواره و سیاستهای کلی برنامه با اعلام همراهی همه عزیزان شرکت کننده در این برنامه  اعلام میدارد جدای از حمایت رسانه ای از رویداد جشنواره وب ایران در سال ۹۲ تصمیم داریم سایتهای برگزیده را نیز در نوبتهای مختلف برنامه از تلوزیون معرفی کرده  از فعالیت آنها حمایت کنیم تا زمینه رشد کسب و کارهای ایده محور زمینه آی تی فراهم گردد.

 

آزاد در ادامه تاکید کرد : گفتنی است که اعلام حمایت رسانه ای از این رویداد به معنای تایید تمام فعالیتهای این جشنواره نیست و معیار ما برای انتخاب و اعلام حمایت، استفاده از یک همگرایی جمعی  با سابقه چند ساله و نیز بهره گیری از یک فرصت برای نزدیک شدن دوسویه فعالان این حوزه و تیم برنامه ساز “برخط” بوده است.

 

همچنین “برخط” تصمیم دارد مستقلا بنا بر اخلاق و اصول حرفه ای به منتقدان این نوع رویداد ها نیز فرصتی برای ارایه نظرات خود بدهد تا با ایجاد چندگانگی نظرات میان افرادی که همگی هدفشان رشد صنعت و فعالین این بخش است زمینه هم‌افزایی  فراهم گردد.

 

همچنین مخاطبین جشنواره وب می توانند پیشنهادات و انتقادات خود از این جشنواره را بطور مستقیم با برنامه «برخط» در میان بگذارند. مخاطبین برگزیدگان و برندگان جشنواره می توانند از طریق دبیرخانه و یا بطور مستقیم با سردبیر و شورای سردبیری ارتباط برقرار کرده و نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۷۶ و یا ایمیل barkhat@iranwebfestival.com ارسال نمایند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *