همکاری «جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران» و «جشنواره وب ایران»

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۲

 

متن این خبر که در هر دو وب سایت جشنواره وب ایران و جشنواره موبایل و موبایل وب منشتر شده است٬ بدین شرح است:

احتراما بدین وسیله به اطلاع عموم علاقه مندان و توسعه دهندگان می رساند با توجه به امکان بوجود آمدن برخی همپوشانی ها و همچنین ضرورت جلوگیری از حرکت های موازی و به منظور هم افزایی و کمک به فضای رقابت و اکوسیستم کارآفرینی در حوزه توسعه وب و نرم افزار در کشور ، طبق مذاکرات و توافقات حاصل شده میان برگزارکنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران مقرر گردید:


 

شاخه نرم افزارهای موبایل که پیش از این قرار بود به عنوان بخشی از جشنواره وب ایران معرفی شود٬ به جشنواره نرم افزارهای موبایل ارجاع داده خواهد شد. جشنواره وب ایران به تمام سایت های شرکت کننده پیشنهاد می کند تا اپلیکیشن های موبایل خود در جشنواره موبایل ثبت نام کنند.

 

iwf

 

همچنین با توجه به وجود ساختار و تجربه جشنواره وب ایران ، گروه موبایل وب از جشنواره نرم افزارهای موبایل به جشنواره وب ایران ارجاع داده خواهد شد. جشنواره موبایل به شرکت کنندگان خود پیشنهاد می کند تا وب سایت خود را در یکی از شاخه های جشنواره وب ایران شرکت دهند.

 

تاریخ ثبت نام در هر دو جشنواره تا ۳۰ آذر ۱۳۹۲ تمدید خواهد شد تا فرصت ثبت نام برای همه علاقه مندان به شرکت در هر دو جشنواره فراهم شود.

 

همچنین در خصوص برگزاری کنفرانس و اختتامیه مقرر گردید تا مجریان هر دو رویداد با همکاری نزدیک یکدیگر ، زمان کنفرانس و اختتامیه را به گونه ای انتخاب کنند که امکان شرکت همه علاقه مندان در هر دو رویداد فراهم شود.

 

برنامه های بعدی متعاقبا از همین طریق اعلام خواهد شد .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *