رقابت در ششمین جشنواره وب ایران آغاز میشود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲

 

جشنواره وب ایران از قدیمی ترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وبنا و شرکت خاورزمین برگزار گردیده است. امسال جشنواره وب ایران زیر نظر کانون کارآفرینی ایران، با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در حوزه وب و موبایل برگزار خواهد شد.

 


شایان شلیله، دبیر علمی جشنواره وب ایران در خصوص تغییرات جدید در جشنواره می گوید: «اجرای جشنواره امسال زیر نظر کانون کارآفرینی ایران برگزار میشود که امتیازهای مختلفی را برای جشنواره و وبسایتهای شرکت کننده دارد. با توجه به اینکه کانون کارآفرینی ایران یک سازمان NGO و غیر انتفاعی می باشد امکان تعامل و شراکت بیشتری در برگزاری جشنواره به وجود خواهد آمد.»

 

از دیگر تغییرات ششمین جشنواره وب ایران میتوان به تغییر گروه بندی سایتها و همچنین تغییراتی در ملاک های داوری اشاره کرد، که طی هفته آینده تمامی این تغییرات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

از دیگر ویژگی های جشنواره وب ایران در سال جاری می توان به برگزاری دومین کنفرانس وب ایران با همکاری کنسرواسیون جهانی وب اشاره کرد.

 

سال گذشته بیش از ۶۰۰۰ سایت ایرانی در ۵۶ گروه به رقابت پرداختند، و برترینهای آن وبسایت ها در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۱، در مراسم اختتامیه جشنواره، معرفی شدند. برای ثبت نام سایت خود در ششمین جشنواره وب ایران به آدرس www.iranwebfestival.com مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *