کنفرانس وب ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰

وبنا – همزمان با پایان چهارمین جشنواره وب ایران٬ کنفرانس وب ایران در تاریخ (پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰) در تهران برگزار می گردد. این کنفرانس با ارائه کارگاه های آموزشی معتبر از سوی کنسرسیوم وب جهانی (W3C)٬ جشنواره WebbyAward و جهاد دانشگاهی ایران و برخی شرکت های معتبر داخلی و بین المللی همراه می باشد.

برای فعالان وب نام هایی همچون کنسریوم توسعه وب (W3C) جشنواره وبی آوارد (webby) و استاندارد CSS3 نام های آشنایی هستند. کنفرانس وب ایران فرصتی برای حضور در کنار برزگان و بازیگران اصلی وب ایران است. این کنفرانس با حضور مهمانان ویژه بین المللی اعتبار بیشتری نیز یافته است. حضور نام هایی همچون Bernard Gidon مدیر توسعه اروپا، آسیا و خاورمیانه W3C  و Herve Cuviliez نماینده ویژه رقابت جهانی Webby Award به همراه حضور Bert Bos کسی که به عقیده بسیاری٬ عنوان پدر CSS را به همراه دارد این رویداد ملی را بیش از پیش معتبر می نماید.

در کنار بزرگان وب فارسی فقط دیگر یه شعار نیست، نه تنها بزرگان وب ایران، بلکه در کنفرانس وب ایران بزرگان وب از دیگر کشور ها نیز حضور دارند. این حضور به شما فرصت های ویژه ای برای گفت و گو فراهم می کند که در این گونه کنفرانس های علمی اهمیت زیادی خواهد داشت.

کنفرانس وب ایران در روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۳۹۰ در سالن همایش های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر برگزار می گردد. برای مشاهده مراحل ثبت نام در کنفرانس وب ایران و همچنین موضوعات سخنرانی های و کارگاه ها به آدرس http://iranwebfestival.com/fa/page/web-conference مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *