بیانیه کمیته ثبت آثار چهارمین جشنواره وب ایران

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۰

وبنا – پس از اتمام زمان ثبت نام در چهارمین جشنواره وب ایران و شروع داوری چهارمین دوره، کمیته ثبت نام جشنواره وب ایران بیانیه ای منتشر کرده است که در ادامه متن کامل این بیانیه درج شده است.

ضمن قدردانی از حضور و مشارکت بی سابقه شما مدیران وب سایت های ایرانی در چهارمین دوره جشنواره ایران به اطلاع می رساند مرحله انتخاب اولیه آثار به اتمام رسیده است و انشالله داوری این دوره از جشنواره تا تاریخ ۱۸ دیماه به اتمام خواهد رسید و کاندیداهای هر گروه معرفی خواهند شد.

تعدادی از وب سایت ها که ملاک های اولیه جهت شرکت در جشنواره را نداشته اند از این رویداد حذف گردیده اند. برخی از این موارد عبارتند از:

۱. عدم انتخاب گروه مرتبط و صحیح

۲. عدم رعایت استاندارد اولیه طراحی

۳. تبلیغات بیش از حد و اندازه در صفحات

۴. عدم قابلیت دسترسی به وب سایت

 

بیشترین حذف شرکت در جشنواره به واسطه اشتباه در انتخاب گروه روی داده است و البته برخی از وب سایت ها نیز تنها یک و یا دو گروه غیر مرتبط را انتخاب کرده اند که همچنان در گروه صحیح انتخابی خود داوری خواهند شد.

یکی از مواردی که برخی از شرکت کنندگان در جشنواره به آن توحه کافی نداشته اند انتخاب صحیح گروه ها بوده است. بطور مثال یک وب سایت که در حوزه خودرو اطلاع رسانی می نماید لازم است ابتدا گروه مضوعی خودرو را انتخاب نماید و برای انتخاب دوم و سوم از موضوعات دیگر و یا گروه های غیر موضوعی استفاده نماید. این اشتباه و موارد مشابه باعث حذف وب سایت از شرکت در آن گروه خاص و یا در مواردی باعث حذف تمامی گروه های انتخابی اشتباه و نهایتا حذف کل سایت از شرکت در جشنواره می گردد.

از این رو اطمینان داشته باشید که رقابت شما در یک گروه که به طور خاص و دقیق با توجه به موضوع فعالیت شما انتخاب شده باشد نه تنها شانس شما برای پیروزی در جشنواره را کاهش نخواهد داد، بلکه انتخاب گروه نادست می توانست در داوری نهایی شانس شما رو به شدت برای کاندید شدن و یا برنده شدن کاهش دهد.

در پیان ضمن عرض پوزش از تمام عزیزانی که به دلایل فوق در یک یا دو گروه از شرکت در جشنواره باز مانده اند٬ برای پیروزی آنها در دیگر گروه های جشنواره وب ایران آرزوی توفیق خواهیم داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *