جایزه بزرگ ال جی در جشنواره وب ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۰

وبنا – شاخه تلویزیون های هوشمند به جشنواره اضافه شد. این خبری است که در کنفرانس مطبوعاتی اخیر اعلام شد. با توجه به روند پر سرعت حضور تلویزیون های هوشمند در بازار و امکان اتصال کاربران از این طریق به اینترنت٬ وجود این شاخه در جشنواره اهمیت بسزایی پیدا نمود. 

جذابیت امکان استفاده از نرم افزارهای بومی و ایرانی بر روی این تلویزیون های هوشمند٬ استقبال از این محصولات  را بیشتر نموده است.

شرکت ال جی و گلدیران هم با حمایت از این موضوع جوایز ویژه ای برای برندگان این شاخه از جشنواره ترتیب داده اند و از تمامی تولید کنندگان محتوا دعوت نموده اند تا در زمان جشنواره با همکاری ال جی نرم افزارهای خود را برای این تلویزیون ها آماده تا محتوا و خدمات خود را به آسانی در اختیار کاربران این تلویزیون ها قرار دهند.

علیرضا لاهیجانیان مدیر  بازاریابی محصولات صوتی تصویری گلدیران در اولین کنفرانس خبری چهارمین جشنواره وب ایران با اشاره به سیر تحولی تلویزیون در دنیا آغاز به صحبت نمود. وی تلویزیون هوشمند را بعنوان نسل جدید تلویزیون ها با قابلیت های متعدد معرفی کرد و سپس با اشاره به اهمیت کاربردی و بومی بودن  برنامهای کاربردی (application) برای ال جی، هدف گلدیران را عرضه تلویزیونی دانست که همه ایرانیها اعم از کودک و بزرگسال، زن و مرد بتوانند با استفاده از آن نیازهای خود را برطرف کنند.

در همین راستا، متقاضیان شرکت در رقابت تولید برنامه های کاربردی (application) برای تلویزیونهای هوشمند ال جی، میتوانند با ثبت نام در سایت جشنوراه به آدرس www.iranwebfestival.com و سپس مراجعه به http://developer.lgappstv.com   نسبت به دانلود و مطالعه راهنماها اقدام نموده و با ارائه نسخه نهایی برنامه های کاربردی (application) تا تاریخ ۱۰ آذرماه به آدرس ایمیل lg@iranwebfestival.comشانس خود را برای برنده شدن در این رقابت و برخورداری از جوائز نفیس ال جی- گلدیران امتحان نمایند.

لاهیجانیان با اشاره به اهیمت توسعه نرم افزارهای فارسی برای تلویزیون های هوشمند٬ از تسهیلاتی که شرکت ال جی- گلدیران  بعنوان حامی این دوره از جشنواره برای توسعه دهندگان نرم افزار تدارک دیده است خبر داد.

اطلاعات تکمیلی درباره نحوه ایجاد و ثبت نرم افزارهای ال جی در این صفحه موجود است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *