نبرد نهایی بر سر سفال شکسته فناوری

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۸۹

وبنا – آرش برهمند – به گزارش عصر ارتباط، سومین جشنواره وب سایت‌های ایران پس از چند ماه تاخیر در اعلام نتایج برترین وب سایت‌های سال از ابتدای هفته جاری با اعلام کاندیداهای برتر در ۵۴ گروه موضوعی و فنی وارد مرحله نهایی فعالیت خود شد. شایان شلیله دبیر اجرایی سومین جشنواره وب سایت‌های ایران در گفتگو با سایت وبنا که خود بانی این جشنواره محسوب می‌شود، در توضیح تاخیر چند ماهه اعلام نامزدهای نهایی این جشنواره، گفت: «تعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها، وجود گروه‌های بیشتر نسبت به سال گذشته و همچنین برنامه و سیستم داوری الکترونیکی امسال باعث شد که طول دوره داوری بیشتر از حد انتظار طول بکشد. هرچند در همین انتخاب‌های پرشمار نیز در اعلام فهرست نهایی نهایت دقت ممکن به لحاظ محتوایی و فنی لحاظ شده است.»

او درباره فرآیند داوری نیز اعلام کرد: «داوری سومین جشنواره وب سایت‌های ایران در سه مرحله انجام شد. در مرحله اول از میان سایت‌هایی که داوطلب حضور در جشنواره شده بودند آنهایی که هیچ‌یک از استاندارد‌های وب را رعایت نکرده بودند از جشنواره حذف شدند. در مرحله بعدی جمع ۳۲ نفره داوران در طول سه ماه سایت‌های شرکت‌کننده در جشنواره را بررسی و به سایت‌ها امتیاز دادند.»

به گفته وی در مرحله سوم نیز که آخرین مرحله داوری سومین جشنواره وب سایت‌های ایران بود، دبیران علمی با بررسی نهایی سایت‌ها، کاندیدا‌ها را اعلام کردند. از میان نامزدهای سومین جشنواره وب سایت‌های ایران یک سایت به عنوان سایت برتر در هر گروه معرفی خواهد شد. شلیله تاریخ معرفی برندگان نهایی را نیز که در بیش از ۵۰ شاخه انتخاب خواهند شد را هم تا پایان مهر ماه اعلام کرد.جشنواره آنلاین وب ایران اولین بار در سال ۱۳۸۶ توسط پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران برگزار شد. در این جشنواره با نظرسنجی از مدیران سایت‌ها، وبلاگ‌نویسان و کارشناسان فناوری اطلاعات سایت‌هایی برگزیده و به آنها تندیس سایت برتر اعطا می‌شود.

این مطلب در شماره ۳۷۵ هفته نامه عصر ارتباط منتشر شده است.

لینک مرتبط: http://www.asreertebat.com/1389/7/3/AsreErtebat_weekly/375/Page/26/?NewsID=11198 
و http://www.asreertebat.com/1389/7/3/AsreErtebat_weekly/375/Page/27 

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *