MyFC بهترین سایت بازی آن‌لاین وب ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹

وبنا – صادق جم – بالاخره بعد از حدود یکسال تلاش دوستان، برندگان سومین جشنواره وب ایران معرفی شدند. گرچه تقریباً رسم است که وب‌سایت‌ها و وب‌سرویس‌های خارجی را معرفی می‌کنند، اما به گمانم بد نباشد که بهترین‌های وب داخلی را نیز بشناسانیم. گرچه بسیاری از این وب‌سایت‌ها بسیار پررفت و آمد هستند، اما به نظرم هنوز هم جای معرفی دارند. باشد که این تلاش اندک من، ذره‌ای در موفقیت‌های آینده تلاش‌گران وب فارسی موثر افتد.

معمولاً سایت‌های بازی و سرگرمی از آن دسته سایت‌هایی هستند که از همه صنف کاربری، در آن‌ها یافت می‌شوند. از دانش‌آموز گرفته تا دانشجو، از استاد تا دکتر، از خانه‌دار تا مهندس، از بیکار تا سرکار و بالاخره همه و همه گاهی دوست دارند دست از کارهای جدی و نیمه جدی بکشند و لحظاتی به تفریح بپردازند.MyFC.ir یکی از این بازی‌سایت‌هایی‌ست که علاقمندان به مدیریت تیم‌های فوتبال می‌توانند لحظات شاد و مهیجی را در آن سپری کنند.

در کلاب فوتبال MyFC می‌توانید تیم محبوب‌تان را با نام دلخواه تشکیل دهید و در کنار بیش از ۴۰۰۰۰ تیم دیگر در بیش از ۲۰۰۰۰ لیگ شرکت کنید. اگر فکر می‌کنید تیم منیجر خوبی هستید، پس می‌توانید با مدیریت صحیح تیم‌تان را تقویت نمائید و با مدیریت صحیح دارایی‌های‌تان آن را به لیگ‌های بالاتر ببرید و جوایز ارزشمندی را به چنگ بیاورید.

طراحی و مالکیت «کلاب فوتبال من» از آن پارس پیک می‌باشد که از همکاری Cloob نیز بهره برده است. به این گروه بابت طراحی سایت خوب MyFC که توانسته است نظر داوران سومین جشنواره وب ایران را به خود جلب کند و لقب بهترین سایت بازی آن‌لاین ایرانی را به خود اختصاص دهد تبریک عرض می‌کنم.

اگر اهل فوتبال و مدیریت تیم‌های فوتبالی هستید، پس حتماً سری به MyFC.ir بزنید و قدرت آنالیزگری‌تان را روی دایره بریزید.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران
 

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *