نگهبان بهترین سایت آموزشی در جشنواره وب

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۹

وبنا – صادق جم – وقتی سخن از کامپیوتر و شبکه به میان می‌آید، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد، مسئله «امنیت» است. برقراری امنیت در فضای مجازیِ بی حد و مرز یکی از دغدغه‌های پیچیده ساکنان آن است. بسیاری از این افراد، تحصیلکرده رشته‌های زیرمجموعه انفورماتیک نیستند و اطلاعات کافی درباره موضوعات مرتبط  با آن ندارند. لذا این‌که گروهی بیاید و امنیت و راهکارهای آن را به زبان ساده و قابل فهم برای همگان بیان کند، جای بسی تحسین دارد.

نگهبان، وب‌سایتی است که هدف آن آشنا کردن مخاطبین عام و خاص با مبانی و نکات مهم در امنیت کامپیوتر و ابزارهای دیجیتالی است. در این سایت بازدیدکنندگان به زبان ساده می‌آموزند که چگونه در مقابل ویروس‌ها، هکرها و تهدیدهای دنیای دیجیتال، واکسینه شوند.

از ویژگی‌های خوب نگهبان، طبقه‌بندی کردن مطالب و سطح‌بندی کردن‌شان برای انواع کاربران مبتدی تا پیشرفته است. که بدین ترتیب دسترسی به مقالات مقدماتی، متوسط و پیشرفته را برای کاربران عادی، وبلاگ‌نویسان و مدیران وب‌سایت‌ها سریع‌تر و سهل‌تر می‌نماید.

ضمن تبریک به مدیران سایت نگهبان، بخاطر کسب عنوان «بهترین سایت آموزشی» در سومین جشنواره وب ایران، پیشنهاد می‌کنم برای اینکه همیشه اطلاعات‌تان درباره مسائل امنیتی کامپیوتر و شبکه به روز باشد، سری به نگهبان بزنید و مشترکخبرمایه آن شوید.

این مطلب بازنشر نوشته صادق جم نویسنده وبلاگ www.blognevesht.com می باشد که در خصوص معرفی سایت های برتر در سومین جشنواره وب سایت ایران نوشته شده است

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران
 

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *