رقابت در چهارمین دوره جشنواره وب ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۰

وبنا – چهارمین دوره جشنواره وب سایت های ایران آغاز شد تا بار دیگر سایت های وب فارسی به رقابت پرداخته و از برترین آنها تقدیر گردد. امسال جشنواره در بیش از ۹۰ گروه مختلف در بخش وب سایت های موضوعی٬ غیر موضوعی و موبایل برگزار خواهد شد. در حال حاضر مرحله ثبت نام اولیه وب سایت ها آغاز گردیده و متقاضیان می توانند از طریق بخش ثبت نام در وب سایت جشنواره به آدرس http://register.iranwebfestival.com ثبت نام نمایند.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با چهارمین دوره جشنواره امکان ثبت نام کاربران جهت حضور در کنفرانس وب می باشد که در دیماه سال جاری برگزار خواهد شد. از برنامه های متنوع کنفرانس وب٬ سخنرانی های علمی٬ کارگاه های آموزشی٬ نمایشگاه جانبی و کتاب جشنواره خواهد بود که متقاضیان می توانند برای حضور در آنها از طریق همین سایت ثبت نام نمایند. امسال نیز جشنواره آمادگی دارد تا در بخش های مختلف از حمایت های تجاری و رسانه ای برای توسعه بیشتر استفاده نماید.

لیست برندگان و کاندیداهای سال گذشته و اطلاعات تکمیلی دیگر نیز در وب سایت جشنواره به آدرس http://iranwebfestival.com قابل مشاهده است. هم چنین می توانید برای مشاهده راهنمای فرایند ثبت نام در جشنواره به آدرس http://iranwebfestival.com/fa/page/register-guide مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *