آی‌‌پالس ۱۲: گپی با موسسین سالم زی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

راه‌اندازی سایت‌های محتوی محور در وب فارسی دشواریهای بسیاری دارد و اکثرا افراد سعی می‌کنند در حوزه سایت‌ها و وبلاگ های فن‌آوری فعالیت کنند. یکی از مهم‌ترین ‌مهارتهایی که برای راه‌اندازی این گونه سایت ها لازم است٬ مهارت در نوشتن برای آن موضوع است. در این نوع سایت‌ها اگر بتوانید محتوی با کیفیت و مناسب تولید کنید می‌توان گفت که گام بزرگی را در جهت موفقیت برداشته‌اید.

امیرصادق‌پور و علیرضا وزیری با توجه به وضعیت وب فارسی و نیازی که در حوزه سبک زندگی احساس کردند سایت سالم‌زی را راه‌اندازی کرده‌اند. بنده از اولین روز راه‌اندازی سایت در جریان کارش بودم و به جرات می‌توانم بگویم این دوستان کار را با دقت و جدیدت فراوانی پی‌گرفته‌اند. سالم‌زی از نظر فنی یکی از سایتهای پیشرو در استفاده از تکنیک‌های CSS3 بود و همین امر استفاده از سایت را برای کاربر بسیار لذت بخش کرده‌است.

در مورد محتوی تولید شده هم کافیست چند مطلب را دنبال کنید تا به کیفیت کار انجام شده پی‌ببرید. سالم‌زی در حوزه تولید محتوی کیفیت را به کمییت ترجیح داده است. نکته دیگری که در کار این سایت مشهود است، استفاده از برنامه زمان‌بندی بسیار دقیق است.


روش استفاده سالم‌زی از رسانه‌های اجتماعی نیز نکته‌ دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. سالم‌زی برای این رسانه‌ها محتوی مناسب همان رسانه‌ را تولید می‌کند. برای مثال برنامه‌ای را طراحی کرده‌اند با نام salemzi11 که نکات ارزشمند مطالب منتشر شده را در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

به نظر بنده سالم‌زی نمونه‌ای است موفق در حوزه سایت‌های تولید محتوی که در آینده نیز موفقیت‌های بسیاری را کسب خواهد کرد. گوش کردن این برنامه را برای افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی سایت‌های محتوی‌ محور توصیه می‌کنم.

از آقایان صادق‌پور و وزیری که قبول زحمت کردند و در این برنامه حاضر شدند نیز کمال تشکر را داریم.

لینک مستقیم دانلود برنامه دوازدهم آی‌پالس

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *