آی‌‌پالس ۱۱: گپی با امیر مهرانی پیرامون پرسنال برندینگ

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۱

امیر مهرانی را می‌توان آقای مربی نامید. امیر متخصص پرسنال برندینگ است و کارگاه‌هایی را هم با همین عنوان برگزار می‌کند. علاوه بر این کارگاه‌ها مربی کارگاه‌های دیگری را هم با عنوان شناخت توانایی‌ها برگزار می‌کند. این کارگاه‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

من برای اولین بار از طریق وبلاگ امیر با کارگاه‌ها آشنا شدم و پیش خودم فکر می‌کردم موضوع این کارگاه‌ها هم باید چیزی شبیه کتابهای آنتونی رابینز و نویسنده‌هایی از این دست باشد که در نوجوانی همه آنها را خوانده بودم. اما در همایش روزرسانه‌های اجتماعی فرصتی پیش‌آمد تا از نزدیک در کارگاه فشرده پرسنال برندینگ امیر مهرانی شرکت کنم و آنجا بود که فهمیدم اشتباه بزرگی کرده‌ام.

مطالب تدریس شده در کارگاه امیر و نوع تدریسش به گونه‌ای است که اطمینان دارم دانستن آنها برای کسانی که در حوزه فن‌آوری فعالیت می‌کنند بسیار لازم است. 


پشت صحنه‌ این برنامه از آی‌پالس نزدیک به ۳ ساعت شاید هم بیشتر طول کشید و در این چند ساعت بنده از راه‌نمایی های آقای مربی استفاده می‌کردم و چیزی که برایم جالب بود اینکه امیر‌ این قدرت را دارد تا شما را به خودتان نشان دهد. توصیه می‌کنم حتما این برنامه از آی‌پالس را گوش دهید.

لینک مستقیم دانلود برنامه یازدهم آی‌پالس

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *