پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ۹۲ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

در ابتدای این مراسم داننده رییس سازمان نصر تهران در خصوص برگزاری این جشنواره اظهارداشت: در صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات باید اینگونه گردهمایی‌ها بیشتر شود تا فعالان این صنف بیشتر با مشکلات یکدیگر آشنا شده و به بررسی و رفع آنها پرداخته شود.

وی هم‌چنین افزود: امید است تا دولت یازدهم با رفع محدودیت‌های اعمال شده بر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت توسعه این صنعت و پیشرفت فعالان این صنف گام بردارد.

سعیدی رییس اسبق سازمان نصر نیز خاطر نشان کرد: انتخاب نام ستاره برای این جشنواره بسیار هوشمندانه بوده زیرا در گذشته ستاره‌ها در شب چراغ راه افراد بوده‌اند حال فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با جمع شدن در این گردهمایی با یک‌دیگر به تعامل پرداخته و راه درست را پیدا کنند.


در ادامه مراسم نشان‌های ستاره فناوری در بخش‌های مختلف اعطاء شد. در بخش نشان ستاره پرستیژ، شرکت‌های پیشگامان کویرآسیا (زیرساخت ارتباطی)،آوات (سخت افزار)، دی لینک(تجهیزات شبکه)، پیشگامان توسعه ارتباطات (اینترنت پرسرعت)، ایرانسل (خدمات ارتباطی) ستاره دریافت کردند.

در نشان ستاره شتاب (نرخ رشد) شرکت‌های داتکام (تجهیزات شبکه)، پویافرانگار(تجهیزات امینتی)، های وب (اینترنت پرسرعت)، عیاران (سخت‌افزار)، رهنما (ارزش افزوده) ،آسان پرداخت (بانکداری الکترونیکی ) و ماتریکس (سخت افزار)موفق به دریافت جایزه شدند.
در بخش نوآوری(ابتکار و خلاقیت) شرکت های پرند(بسته نرم افزاری) ،اقتصادنوین( بانکداری الکترونیکی)،های وب( محتوای الکترونیکی)،آسیاتک ( اینترنت پرسرعت)وایرانسل( خدمات ارتباطی) نشان ستاره دریافت کردند.

نشان ستاره شخصیت برجسته نیز به یوسفی(پیشگامان کویر آسیا)، ناظمی(امرتات)، کریمی (پیشگامان توسعه ارتباطات)، امین‌رضا وهوش اصفهانی (رهنما) و مهدی جبراییلی (گلدن لاین اینترنشنال گروپ) اختصاص یافت.

هم‌چنین در بخش محبوبیت (انتخاب کاربران) شرکت‌های ایزی (تجهیزات شبکه)، پرند(بسته نرم‌افزاری)، لوتوس (فروشگاه اینترنتی)، دریچه (برنامه تلویزیونی)، آسیاتک (اینترنت پرسرعت) و ایرانسل (اپراتور موبایل محبوب سال) نشان ستاره دریافت کردند.

درادامه مراسم نیز از مجتمع پایتخت ،مجتمع فنی تهران، پرشین‌بلاگ و چرم درسا به عنوان حامیان اصلی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
در این دوره از برگزاری جشنواره، بخش جدیدی تحت عنوان گیک فناوری ایجاد شده بود که مهنازافشار، مهدی مهدوی کیا، آرش کریم‌بیگی، مهدی رحمتی، احسان خواجه‌امیری و مازیارفلاحی جایزه این بخش را دریافت کردند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *