همایش تخصصی طراحی واکنش‌گرا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲

 

 
در این همایش یک روزه که توسط مدرسه استانداردهای وب و با همکاری وب سایت مجیدآنلاین برگزار می‌شود، برخی از متخصصین برجسته‌ این حوزه از جمله امیرعباس عبدالعلی، امیر سروری، پرهام باغستانی، محسن براتی، شاهو طوفانی و آرش میلانی، نکات و تکنیک های کاربردی و عملی را در قالب سخنرانی به شرکت کنندگان در این همایش ارائه خواهند داد و در پایان به شرکت کنندگان حضوری گواهی شرکت در همایش اهدا خواهد شد. همایش تخصصی طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) بصورت همزمان پوشش آنلاین خواهد داشت تا علاقمندانی که در روز همایش امکان حضور در محل برگزاری را ندارند بتوانند از طریق اینترنت و بصورت آنلاین در این همایش شرکت کنند.
 
موضوعاتی اصلی این همایش  همگی در خصوص نکات و تکنیک‌های تخصصی طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو) شامل استفاده از Flexbox در طراحی واکنش‌گرا، تجربه کاربری و استراتژی محتوی در طراحی واکنش‌گرا، استفاده از CSS Preprocessor ها برای طراحی واکنش‌گرا، طراحی موبایل اپلیکیشن برای دستگاه‌های مختلف با استفاده از Media Query، راه‌های بهینه‌سازی و استفاده از تصاویر در طراحی واکنش‌گرا، طراحی قالب واکنش‌گرا و تایپوگرافی در طراحی واکنش‌گرا خواهد بود.
 
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://conf.wsschool.org/rwd مراجعه نمایید و یا هش تگ #RWDConf92 را در جوامع مجازی دنبال کنید.
 

 


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *