کتابخانه ای در دستان شما

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

 

در سطح اکثر شهرهای بزرگ کتابخانه های جامعی وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانیم به حجم زیادی از اطلاعات سودمند دسترسی داشته باشیم اما عضویت در کتابخانه و استفاده از کتابهای آن دردسرهای خودش را دارد و همه افراد نیز از عهده هزینه های خرید کتاب بر نمی آیند.

اینجاست که تکنولوژی به کمک ما می آید و میتوانیم مجموعه ای هرچند کوچک از کتب مختلف در نزدیکی خود داشته باشیم. تلفن همراه هوشمند شما میتواند نزدیکترین محل برای دسترسی به یک کتابخانه باشد! با پیشرفت صنعت تولید برنامه های موبایل بسیاری از نیازهای روزمره انسانها برطرف شده است و توسعه دهندگان این برنامه ها غیر از کسب درآمد از این راه، مشکلات زیادی از مخاطبان خود را مرتفع میکنند.


اپلیکیشن اندرویدی “شربوک” یکی از این برنامه های مفید است که محیطی کاملا رایگان جهت به اشتراک گذاری انواع کتابها برای کاربران ایجاد میکند. با دریافت و عضویت در این برنامه میتوانید علاوه بر ایجاد یک کتابخانه شخصی، سری هم به مجموعه کتب دیگران بزنید و با انتخاب عنوان دلخواه خود، اقدام به دریافت آن نمایید. حال میتوانید تصور کنید با بیشتر شدن تعداد کاربران چه تعداد کتاب در دسترس قرار میگیرد!

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه اندرویدی و اینکه چقدر برای شما کاربرد خواهد داشت، میتوانید نقد و بررسی  کامل آن را در سایت AppReview مشاهده کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *