دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی ۹ تیرماه جاری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲

به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.

از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها


·        طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی

·        فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی

·        تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها

·        بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی

·        استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی

·        روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه

·        تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی

·        راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

برای شرکت در همایش به بخش ثبت‌نام (http://smday.ir/#register) مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان (http://smday.ir/#speaker) و برنامه برگزاری به سایت همایش(Smday.ir) مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *