به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
· کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
· طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
· فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی
· تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
· بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی
· استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
· روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
· تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی
· راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
برای شرکت در همایش به بخش ثبتنام (http://smday.ir/#register) مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان (http://smday.ir/#speaker) و برنامه برگزاری به سایت همایش(Smday.ir) مراجعه کنید.