نقش کلیدی مردم و جامعه در رسانههای اجتماعی موجب شده تا این رسانههای نوین در سالهای اخیر، به رده پربینندهترین سایتهای جهان و ایران راه یابند. اما سوال این است که در این میان شرکتهای خصوصی و دولتی، سازمانها، وزارتخانهها و سایر دستگاههای اجرایی در بخشهای مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره چه استفاده هایی میتوانند از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی کنند؟
محورهای همایش :
- کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
- طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
- فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی
- تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
- بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی
- استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
- روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
- تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی
- راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی