روز رسانه های اجتماعی برگزار میشود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲

 

نقش کلیدی مردم و جامعه در رسانه‌های اجتماعی موجب شده تا این رسانه‌های نوین در سال‌های اخیر، به رده پربیننده‌ترین ‎سایت‌های جهان و ایران راه یابند. اما سوال این است که در این میان شرکت‌های خصوصی و دولتی، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها  و سایر دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره چه استفاده هایی می‌توانند از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی کنند؟

 


محورهای همایش :

  •  کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها
  • طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی
  •  فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی
  •  تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها
  •  بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی
  • استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی
  • روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه
  • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی
  • راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *