پیوست در تلکام سیزدهم به خانواده رسانه‌های فاوا پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۱

وبنا – ماهنامه پیوست با انتشار دو پیش شماره اختصاصی به مناسبت سیزدهمین نمایشگاه تلکام  اولین تجربه حضورخود در حوزه نشریات فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تجربه کرد.

ماهنامه پیوست به سردبیری آرش برهمند به عنوان اولین محصول رسانه‌ای موسسه  “پرسش” به مدیریت‌عاملی مجتبی محمودی ، سردبیر پیشین هفته‌نامه عصر ارتباط تهیه و عرضه شده است و ریاست هیات مدیره این موسسه را هم محمدباقر اثنی‌عشری ، فعال شناخته شده صنفی، بر عهده دارد. محمودی، اثنی عشری و برهمند در کنار مهرک محمودی  اعضای هیات مدیره موسسه پویندگان راز ستاره شمال موسوم به پرسش هستند.

این دو پیش شماره تحت نام و نشان پیوست با انتشار گفتگوهای اختصاصی با مدیران ارشد مخابرات کشور و گزارش‌هایی تحلیلی تلاش کرده است در اولین حضور چاپی اش به بررسی زوایای صنعت مخابرات ایران به دستاویز برگزاری نماشگاه تلکام ۲۰۱۲ بپردازد که  حکایت از رویکرد اختصاصی نویسندگان خود به مدیریت کلان حوزه‌ر فناوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی گرایشات جهانی و منطقه‌ای در این زمینه دارد.

در پیش شماره نخست پیوست مجموعه‌ای تحت عنوان «پرونده اعداد» منتشر شده است که با بررسی آمار و ارقام متناقض بخش مخابرات کشورکوشیده تصویری شفاف‌تر در این زمینه به مخاطب خود ارایه دهد و مجموعه گزارشات  پیش‌شماره دوم نیز تحت عنوان «پرونده چینی ها» به موضوع حضور افزون شده تجهیزات چینی و شرکت هایی چون هواوی در مخابرات کشور پرداخته که تعبیر به گرایشات سیاسی و اقتصادی این جریان شده است. اولین پیش شماره پیوست هم‌زمان با افتتاح رسمی نمایشگاه تلکام سیزدهم توسط وزیر ارتباطات و وزرای کشور های عضو اجلاس اکو در روز سه شنبه ۲۳ آبان و پیش شماره دوم نیز ۲۵ آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه تهران توزیع شد.

ماهنامه پیوست پس از انتشار سومین پیش شماره خود به مناسبت نمایشگاه الکامپ اولین شماره خود را  زمستان ۹۱ به روی پیشخوان مطبوعاتی کشور خواهد فرستاد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت متن کامل دو پیش شماره پیوست به این آدرس www.peivast.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *