اوج حساسیت در سومین روز استارت آپ ویکند و معرفی ایده‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱

وبنا – حساسیت رقابت تیم‌ها در روز پایانی استارت آپ ویکند تهران به اوج خود رسیده است. هریک از ۱۰ تیم با توجه به آموزش‌هایی که در طی این ۵۴ ساعت دیده اند در حال نهایی کردن اجرای ایده ی خود هستند. ایده های برتر این دوره از رویداد استارت آپ ویکند به ترتیب انتخاب توسط شرکت کنندگان به شرح زیر است:

۱- خورد خورد: واریز باقیمانده های خوردِ خرید های اینترنتی شما به حساب موسسات خیریه.

۲- X-Bank: ایده ایست به منظور ارجحیت دادن بانک مورد نظر شما در یک خرید اینترنتی. در حقیقت رابطی است میان بانک ها، مشتری ها و فروشگاه های مورد نظر.

۳- خرید خوب: به جای پیشنهاد خرید برای مشتری ها، مشتری ها درخواست خود و قیمت مورد نظر را مطرح میکنند و به فروشندگان پیشنهاد میدهند.

۴- ایده مرشد: ارایه آموزش های ۱-۳ دقیقه ای و کوتاه که به صورت وب و اپلیکیشن موبایل ارایه میشود. اکثر آموزش ها به صورت رایگان و تعداد کمی از آنها به صورت ویژه (premium) ارایه میشوند. 

۵- نیتا: سایتی جهت به اشتراک گذاشتن تجربیات خرید.

۶- دانایار: بانک اطلاعاتی است که موسسات آموزشی، دانش پژوهان و دبیران را به هم مرتبط میکند تا هرگونه پیشنهادات آموزشی را دریافت کنند و به دنبال خواسته های خود مانند معلم خصوصی، موسسه آموزشی و … بگردند. 

۷- انگشت هوشمند: سیستم کارت خوان بانک ها را با سیستم انگشت نگاری جایگزین میکند که هرکسی به جای کارت یا پول نقد بتواند با اثر انگشت خود از عابر بانک پول برداشت کند.

۸- فلش کارت صوتی: نرم افزاری که سیستم فلش کارت و جعبه لایتنر را به صورت صوتی اجرا میکند.

۹- طومار: یک To Do List جذاب و جدید که ویزگی خاص آن Wish Box می باشد.

۱۰- Process Farm: در بعضی رشته های علمی نیاز به محاسبات عددی پیچیده ای است که در کامپیوتر های عادی ساعت ها طول میکشد. این ایده به وسیله سرور ها و Cluster های خاص٬ محاسبات نرم افزاری را به محاسبات سخت افزاری تبدیل کرده و به آنها سرعت میبخشد.

لازم به ذکر است این رویداد – که همزمان با ایران در بسیاری از کشورهای دیگر نیز در حال برگزاریست – با تقدیر و اهدای جایزه به ۳ ایده برتر (از نگاه داوران) به پایان خواهد رسید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *