رونمایی از API جدید بانک سامان در استارت آپ ویکند تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۱

وبنا – در جریان دومین رویداد جهانی استارت آپ ویکند تهران٬ بانک سامان که یکی از حامیان اصلی این رویداد است از جدیدترین API خود رونمایی کرد. جناب آقای مهندس مقدم نماینده این بانک در استارت آپ ویکند در روز افتتاحیه توضیحات کاملی را در این مورد ایراد کردند.

 در ادامه بخشی از این سخنرانی نقل شده است.

 

“همه دوست داریم بهترین باشیم و بهترین کار را ارائه کنیم. قرار هم نیست چرخ را دوباره و تنهایی اختراع کنیم.”

 

“امروز در دنیای وب ٢ صاحبان کسب و کارها یاد گرفته اند که نمی توان همه چیز را به تنهایی ساخت. هر کس بهتر است همان کاری را انجام دهد که خوب بلد است و برای بقیه ی کارها از دیگران کمک بگیرد. سایت های بزرگ امروز سعی می کنند با ایجاد واسط های برنامه نویسی یا همان API ها، دست دیگران را برای توسعه محصول روی بستر آنها باز بگذارند. توسع دهنده ها هم طبعا ترجیح می دهند هرچه بیشتر از این سرویس ها استفاده کنند و با ترکیب خلاقانه ی آنها، خدمات و ارزش افزوده جدیدی ایجاد کنند.”

 

“ما در بانک سامان، عقیده داریم تمام تیم های چابک نرم افزاری، با شناخت دقیقی که از نیازهای طیف مختلف کاربران دارند، بسیار بهتر از بانکها می توانند محصولات نرم افزاری مالی و بانکی را توسعه داده و به کاربر نهایی ارائه کنند.”
“بنابراین می خواهیم با ارائه ی API، دسترسی شما را به مخزن داده های مالی مشتریان باز کنیم. شما البته با کسب اجازه از خود مشتری، میتوانید اطلاعات بانکی وی را مستقیم از پایگاه داده های بانک بخوانید و بر اساس آن ارزش افزوده و خدمات مورد نیاز مشتری را به او ارائه دهید.”
“خوشحالیم که امروز در این رویداد خلاقانه ی جهانی٬ نسل جدید سیستم های بانکی اینترنتی را به شما معرفی میکنیم. سیستم هایی که البته قرار است خود شما آن را بسازید. اگر علاقمند به  آشنایی بیشتر با این سیستم هستید میتوانید با ایمیل api@bamsaman.com مکاتبه نمایید.”
لازم به ذکر است در طی سه روز برگزاری رویداد استارت آپ ویکند نمایندگان بانک سامان توضیحات جامع و راهنمایی های فنی در مورد سیستم بام سامان را به شرکت کنندگان ارایه خواهند داد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *