۱۰ ایده برتر از میان ۱۰۰ ایده انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۱

وبنا – تیم هاش شرکت کننده ایده های خود را مطرح شده و از میان ایده های مطرح شده ۱۰ ایده که بیشترین رای را داشته باشند برای فاز دوم که شروع پیاده سازی است٬ انتخاب می شوند. شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند در طول ۲ روز آیده می آموزند که چگونه کسب و کار خود را پیاده سازی کنند. در طول ۲ روز آینده برخی از کارآفرینان ایرانی به همرام برخی از مربیان خارجی به شرکت کنندگان در پیاده سازی ایده و نوشتن طرح تجاری برای کسب و کار خود کمک می کنند.

از مربیان استارتاپ ویکند می تواند به شایان شلیله (سردبیر وبنا)٬ پویا رجامند (مدیر فنی خاورزمین)٬ اشک فتحی (مدرس کارآفرینی)٬ نازنین دانشور (سایت تخفیفان)٬ رضا هاشمی (کارآفریان)٬ عطا خلیلی (از بنیانگذاران پرشین بلاگ)٬ ژان بقوسیان‌(مدیرسبر)٬ سهیل عباسی (سایت خوشفکری)٬ حسام ارمندهی (بازار) ٬ امیر مهرانی (مدیر تحقیق و توسعه چارگون)٬ اسد صفری (انجمن جابکاران ایران)٬ جواد افتاده (سوسیال مدیا) صادق سلطان (فناپ) ٬ علی سادات طلب (فناپ) ٬ سروش ایوبی (کارآفریان) و رضا علوی (مشارو توسعه تجارت) اشاره کرد. بانک پاسارگاد٬ تالیا٬ سازمان پژوهش های صنعتی ایران ٬ شرکت تیم وی ٬ شرکت پاد٬ شرکت فناپ٬ صندوق سرمایه گزاری شناسا و شرکت خاورزمین سیستم کیش از حامیان این رویداد می باشند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت http://startupweekend.ir و یا http://tehran.startupweekend.org مراجعه کنید. برای مشاهده ی اتفاق هایی که امروز در استارتاپ ویکند افتاده می توانید به ادرس live.startupweekend.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *