همایش کارآفرینی در ICT ملی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۱

وینا – با توجه به مجوز ارائه شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲) در سطح ملی برگزار خواهد شد و به این ترتیب نام این رویداد بزرگ به نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران تغییر یافت.

نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲)، در سطح ملی برگزار خواهد شد. 

احمد بزرگیان، معاون تحول و نوسازی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با صدور این مجوز در جلسه سی و یکم کارگروه ساماندهی همایش ها، موافقت خود را با برگزاری این همایش در سطح ملی اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش، با توجه به مجوز ارائه شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲) در سطح ملی برگزار خواهد شد و به این ترتیب نام این رویداد بزرگ به نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران تغییر یافت. 

علیرضا صالحی، رئیس همایش، با اعلام این خبر افزود: با توجه به ارتقای سطح برگزاری همایش و نیاز به اعمال تغییراتی در برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد اجرایی همایش، تاریخ برگزاری این رویداد ملی به روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه تغییر پیدا کرده و تغییراتی در جزئیات برنامه های روزهای برگزاری و همچنین ترکیب شرکت کنندگان به وجود خواهد آمد. این تغییرات پس از برگزاری جلسه ویژه ستاد اجرایی همایش از طریق وب سایت رسمی همایش منتشر خواهد شد. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به این نشانی مراجعه فرمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *