جشن ده سالگی پرشین بلاگ با تقدیر از وبلاگ نویسان با سابقه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۱

وبنا – با آغاز یازدهمین سال تأسیس نخستین وبلاگ سرویس فارسی پرشین بلاگ، وبلاگ نویسان فارسی و اهالی فضای مجازی گردهم آمدند تا ده سالگی آن را جشن بگیرند.

جشن ده سالگی  پرشین بلاگ با حضور مسئولین شهری ازجمله معاونت اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران، ریاست فرهنگ سرای اندیشه و مدیر واحد رسانه های برخط مرکز توسعه فن اوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار شد .

همچنین هنرمندان و نویسندگانی چون رضا عطاران بازیگر ، رضا رفیع طنزپرداز در این جشن حضور داشتند .برگزیده شدن چند وبلاگ با سابقه ده سال تولید محتوا و بردن یک جایزه یک میلیون تومانی توسط یک وبلاگ نویس از نکات مهم این مراسم بود .

به گزارش روابط عمومی گروه سایت های پرشین بلاگ ، فرهنگسرای اندیشه روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه با حضور برخی از مسئولین شهرداری تهران ، وبلاگنویسان، هنرمندان و هواداران پرشین بلاگ شاهد جشنی گرم و صمیمی بود. مراسم پرشور وبلاگنویسان عصر دیروز با اجرای دکتر نظری مجری با سابقه تلویزیون ایران آغاز شد .

در ادامه این برنامه ، بخش ویژه مراسم اهدای جوایز به وبلاگ نویسان برگزیده برگزار شد ؛ که نویسندگان وبلاگهایی چون ” روح ربا”،”کتابداران فردا”، “کابوس های روز” ،” روزنامه نگار اینترنت”، ” سینما پارادیزو ” ،” جامعه نو” ،”آذرخش” ،” کشکول شایسته “، ” فهرستنویسی منابع اینترنتی”، ” وزیبا ترین حرف حرفیست که هنوز برای تونگفته ام”،” مهندسی صنایع – مهندس امیر ” و “بیداد ” جوایز خود را از آقایان بوترابی ، ظفری ، حجازی و رجایی پور دریافت کردند .

بنا بر این گزارش ، بخش دیگر از این مراسم اختصاص به سه وبلاگی داشت که در خصوص فیلم  “خوابم میاد” ساخته رضا عطاران  به طراحی و نگارش متون پرداخته بودند . نویسندگان وبلاگ های “آساره”، “سبحان۸۶″و” تصویر و کلام ” برگزیدگان این قسمت بودند که هدایای آن ها توسط رضا عطاران دریافت شد .

گفتنی است مسابقه جمله برگزیده پیامکی با مضمون زیباترین جمله در وصف پرشین بلاگ و یک قرعه کشی در طی برنامه اجراشد ؛ که در این بین مسعود صدقی از وبلاگ نویسان پرشین بلاگ برنده یک میلیون تومان جایزه قرعه کشی به عنوان
میلییونر جشن پرشین بلاگ معرفی شد .

دهمین جشن تولد پرشین بلاگ ساعت ۱۹عصر دیروز در حالی به پایان رسید که مانند هر جشن تولد دیگری پرشین بلاگیها و وبلاگ نویسان از کنار هم بودن خسته نمیشدند. آنها ادامه مراسم را در آلاچیق پارک اندیشه با خوردن کیک با طرح نقشه ایران که به مناسبت این جشن از سوی گروه سایت های پرشین بلاگ تهیه شده بود و گرفتن عکسهای یادگاری ادامه دادند.

گزارش های تکمیلی و تصویری از این مراسم رامتعاقبا از طریق اخبار پرشین بلاگ دنبال کنید .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *