ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی با طرح ای.بازار

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۱

وبنا – مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و شرکت پست برای ساماندهی تمامی فروشگاههای اینترنتی عرضه کننده محصولات فرهنگی و هنری تفاهم نامه امضا کردند تا مشکل شبکه های توزیع و فروش محصولات دیجیتال رفع شده و محصولات فرهنگی غیرمجاز به صورت آنلاین به فروش نرسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن علیزاده – رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال امروز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت پست، اظهار داشت: راه اندازی غرفه فروشگاهی محصولات دیجیتالی در سامانه بازار الکترونیک پست و ارائه خدمات فرهنگی دیجیتالی از این طریق از جمله موضوعات این تفاهمنامه است. همچنین به اشتراک گذاری بازار الکترونیک پست – ebazar – با مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای عرضه محصولات تولیدی در زمینه فیلم، موسیقی، بازی های رایانه ای، نرم افزار با امکان تبادل لینک از دیگر موضوعات این تفاهمنامه خواهد بود.

وی با تاکید بر به روز رسانی و ارتقای سامانه ebazar براساس این تفاهمنامه و شناسایی فروشگاههای متقاضی دریافت خدمات در بازار الکترونیک پست تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه مقرر شد نظارت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال بر تمامی محصولات ارائه شده در سامانه ebazar براساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه صورت گیرد.

علیزاده با بیان اینکه براساس این تفاهمنامه دو طرف برای انجام فعالیتهای متنوع تبلیغی و ترویجی از قبیل تلویزیونی و محیطی برای سامانه ebazar همکاری خواهند کرد؛ ادامه داد: بازار الکترونیک پست پشتوانه شبکه توزیع محصولات نرم افزاری و رسانه های دیجیتال خواهد بود و با راه اندازی شبکه مویرگی محصولات نرم افزاری شاهد آن خواهیم بود که تمامی خدمات به موقع و با اطمینان از طریق پست به دست متقاضی برسد.

هفته آینده نسخه جدید سامانه بازار الکترونیک پست به نشانی www.ebazar.post.ir رونمایی خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *