ششمین سمینار مدیریت خدمات فن‌آوری اطلاعات و امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱

وبنا – ششمین سمینار از سلسله سمینارهای سالانه شرکت ICTN (فن‌آوران اطلاعات و ارتباطات شمالغرب)  با موضوع پیاده سازی مدیریت خدمات فن‌آوری اطلاعات و امنیت فضای تبادل اطلاعات در مرکز فرهنگی صدرا تبریز در تاریخ هفتم خرداد و با همراهی شرکت کامگارد و آواژنگ برگزار گردید.

در  این سمینار که با حضور مدیران IT سازمانهای دولتی و شرکت های خصوصی شاغل در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد آقایان مهندس سید جعفر موسوی مدیر عامل شرکت ICTN، مهندس مهداد مولاپناه مدیرفنی شرکت ICTN، مهندس بهرنگ مدیرفنی آواژنگ و مهندس عبادی آذر کارشناس فنی ICTN به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم آقای مهندس موسوی به تشریح سبد محصولات و خدمات ICTN از جمله توزیع محصولات Cyberoam, Hp, Symantec, Kaspersky, GFI, Gdata در ایران  پرداخت و  ICTN را یکی از شرکت‌های برتر انفورماتیک در سطح کشور معرفی کرد. آقای مهندس بهرنگ مدیرفنی شرکت آواژنگ نیز به تشریح یکی از جدیدترین ضد ویروسهای سبد محصولات آواژنگ به نام آنتی ویروس Gdata پرداخت و مزیت ها و کاربردهای فنی آن را برشمرده و تلاش کرد وجه تمایز Gdata به سایر آنتی ویروس ها بویژه بهره گیری از دو موتور ویروس یاب را تحلیل نماید. درادامه مهندس مولاپناه، مدیر فنی شرکت ICTN و مهندس برتر سایبروم در خاورمیانه به انتخاب شرکت Elitecore درباره استفاده از راهکارهای مجازی سازی و ذخیره سازی و دستاوردهای پیاده سازی این خدمات در سازمان ها پرداخت. چهارمین سخنران نیز آقای مهندس عبادی آذر بود که تشریح محصول نرم افزاری GFI را برعهده گرفت و از بهره گیری امکانات فنی مدرن آن در سازمان ها سخن گفت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *