جوابیه مجمع «فرا» به اطلاعیه وزارت ارشاد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱

وبنا – به گزارش «وبلاگ نیوز»، در پی انتشار اطلاعیه مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره غیرقانونی بودن “مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی” (فرا)، روابط عمومی این مجمع با ارسال جوابیه‌ای به پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز»، به شرح مواد مطرح شده در این اطلاعیه پرداخت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

در پاسخ به ابهام پیش آمده در قالب اطلاعیه‌ای از سوی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن احترام به صادرکنندگان اطلاعیه، اعلام می‌گردد برگزاری گردهمایی بزرگ فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در ساعت ۱۷ مورخ ۲۶ اردیبهشت۹۱ در محل تالار اندیشه حوزه هنری، تعارضی با اهداف مرکز مزبور نداشته، بلکه این مجمع می‌تواند در آینده‌ی نزدیک کمک‌های ارزشمندی را به آن مرکز محترم و مراکز مشابه در سایر دستگاه‌ها اعطا نماید. ضمنا این مجمع عنداللزوم مجوزهای مراجع ذیصلاح را ارائه خواهد نمود.

در پایان اظهار امیدواری می‌شود دوستان ولایتمدار ما در مدیریت دستگاههای مختلف کشور، در جهت تحقق فرمایشات رهبر بزرگوار انقلاب مبنی بر حضور پررنگ بخشهای مردمی در صحنه‌های مختلف به‌ویژه صحنه‌های فرهنگی و هم‌چنین حرکت در راستای سیاست راهبردی “حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی”، هم‌چون گذشته ثابت قدم بوده و اتحاد و همدلی انقلابی خود را حفظ نمایند.

روابط عمومی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی (فرا)

 

پیش از این، اعلام موجودیت این مجمع در فضای مجازی با حاشیه‌هایی همراه بود که مهدی صرامی، گفته بود در نخستین همایش عمومی این مجمع که در روز سه شنبه ۲۶اردیبهشت برگزار می‌شود به تمامی سئوال‌های مطرح شده پاسخ‌های قانع کننده خواهد داد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *