نوروز با جوایز ویژه بازی سرعت بیشتر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۰

وبنا – مدیر روابط عمومی و ارتباطات بازی سرعت بیشتر به وبنا گفت: “ایام بهمن ماه تا اردیبهشت ماه، مملو از اخبار خوش و جوایز بسیار ارزنده برای صدها نفر از کاربران بازی سرعت بیشتر است.”

محسن پاک‌نیت در ادامه افزود: “پس از ۳ ماه رقابت فشرده در ۲۴ مرحله مسابقه‌ی نفس‌گیر، بیش از ۱۲هزار نفر از میان ۷۵هزار کاربر بازی سرعت بیشتر در تورنومنت نوکیا شرکت کرده و ۵ نفر برتر این تورنومنت که توانستند بیشترین امتیازات را کسب نمایند مشخص شدند. این افراد با حضور در دفتر نوکیا در تهران جایزه‌ی ۱.۱ میلیون تومانی خود را که یک عدد گوشی هوشمند Nokia N9 بود، تحویل گرفتند.

وی در ادامه افزود تیم مدیریت بازی سرعت بیشتر و تیم مدیریت شرکت نوکیا در ایران، برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و تورنومنت عیدانه نوکیا در بازی سرعت بیشتر با اهدای ۵ عدد گوشی تلفن همراه بسیار ارزنده به ۵ نفر از کاربران، از ۱۵ اسفند تا ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. خبر خوش دیگر برای کاربران خوب بازی سرعت بیشتر این است که جشنواره بزرگ «90 روز، ۱۲۰ جایزه گردو» نیز از بهمن ماه تا انتهای فروردین ماه در حال برگزاری است.”

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت اسپیدآپ به آدرس www.speedup.ir  و انجمن اسپیدآپ به آدرس www.forum.speedup.ir  مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *