گفتگو با شایان شلیله ریس کمیته علمی جشنواره وب ایران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۰

وبنا – شایان شلیله ریس کمیته علمی جشنواره وب ایران به وبنا گفت ” برنده شدن در جشنواره در چهار سال گذشته سال به سال اهمیت پیدا کرده و درست یا نادرست به ملاکی برای خوب بودن تبدیل شده ولی در حقیقت همه چیز نیست. نه را به برای دلداری شرکت کنندگان بلکه این را به عنوان فردی از درون جشنواره وب ایران می گویم. شما میتونید موفق باشید بدونه کاندید و یا برنده شدن در جشنواره وب ایران.”

وی در ادامه افزود “باید نگاه خود رو به جشنواره وب ایران اصلاح کنیم. همیشه برنده هست و همیشه بازنده هم هست. دز گروهی که ۱۲۳ تا سایت شرکت کرده اند نمی شود ۱۲۳ تا کاندیدد معرفی شده و ۱۲۳ تا برنده هم داشته باشیم. جشنواره واقعا یک پیام است. پیام اینکه استاندارد بودن توجه به کاربردپذیری- طراحی دیداری و خیلی موارد دیگه در موفقیت شما می تواند مفید باشد ولی واقعا ملاک نباید جشنواره وب ایران باشد.”

وی افزود : خیلی ها برنده نشدن در جشنواره وب ایران ولی سایت ها موفقی هستند. برای شما برنده شدن مهم هست یا موفق شدن؟ برنده شدن در جشنواره وب ایران به انتخاب ۷۷ نفر بوده است. به این ۷۷ نفر اصلا نگاه نکنید. مهم این است که شما در میان ۷ میلیون کاربر ایرانی برنده باشید و موفقیت نهایی شما آنجاست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *