ثبت نام اینترنتی سیم کارت های رایتل

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰

وبنا – همزمان با آغاز به کار سایت اینترنتی، نخستین مرحله پیش ثبت نام سیم کارت های اپراتور سوم، به صورت اینترنتی آغاز شد.

تا همین دیروز سومین اپراتور تلفن همراه کشور (رایتل)، وب سایتی برای اطلاع رسانی نداشت، اما از روز گذشته، سایت این اپراتور راه اندازی و همزمان با آن پیش ثبت نام سیم کارت اپراتور سوم تلفن همراه، ارائه دهنده خدمات نسل سه تلفن همراه بطور آزمایشی در کرج آغاز شد.

این اپراتور در اطلاعیه رسمی خود در خصوص سیم کارت های رایتل به متقاضیان وعده داده که دارندگان سیم­ کارت های دائمی رایتل می توانند از انواع خدمات ارائه شده توسط رایتل (شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و …) استفاده نمایند و هزینه مکالمات و سایر خدمات مورد استفاده را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت می نمایند.

همچنین طرح ها و بسته های خاصی ویژه این مشترکین ارائه خواهد شد که شامل خدمات متنوع با هزینه هایی کمتر از تعرفه های عادی خواهد بود.

همچنین دارندگان سیم کارت پیش پرداخت، مشترکین این نوع سیم کارت­ها، بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و با شارژ کردن حساب خود ازطریق خرید کارت شارژ و یا سایر روش های اعلام شده در رسانه ها و تارنمای رایتل، می توانند تا سقف اعتبار موجود در حساب خود از انواع خدمات شبکه رایتل (شامل مکالمه عادی، مکالمه تصویری، اینترنت و …) استفاده نمایند.

طرح های مخصوص این مشترکین در زمان تحویل سیم کارت از طریق رسانه ها و تارنمای رایتل اعلام خواهد شد.

همچنین سیم کارت دیتا، ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت است؛ دارندگان سیم کارت­های دیتا، می توانند به طور دائم و به صورت سیار با استفاده از دستگاه های مختلف نظیر انواع Tablet، مودمهای جیبی با قابلیت ۳G ، لپ تاپ هایی که محل نصب سیم کارت دارند و … از اینترنت استفاده کنند. علاوه بر این، این سیم کارت ها قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) را دارند.

قیمت مصوب سیم کارت های رایتل، برای سیم کارت دائمی ۱۲۰ هزار تومان، اعتباری و سیم‌کار‌های دیتا ۲۰ هزار تومان است.

رایتل همچنین اعلام کرده که اطلاعات مربوط به انواع بسته ها، طرح های خاص و تشویقی و تخفیف ها برای خدمات هر یک از سیم کارت ها، تعرفه های عادی انواع خدمات رایتل، اعتبار اولیه سیم کارتهای پیش پرداخت و دیتا در زمان تکمیل ثبت نام در همین سایت اعلام خواهد شد.

 

برای مشاهده این وب سایت به آدرس http://www.rightel.ir بروید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *