سامانه اطلاع رسانی بورس در دسترس عموم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۰

وبنا – سایت اطلاع رسانی بورس ایران توسط شرکت تدبیرپرداز و به سفارش شرکت پردازش اطلاعات مالی پویا برای ارائه هر چه بهتر اطلاعات و خدمات بازار سرمایه در اختیار سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت تدبیر پرداز به وبنا گفت “هدف از تولید این سامانه، اطلاع رسانی به بازار سرمایه با روشی متمایز نسبت به گذشته است به این مفهوم که علاوه بر انتشار اطلاعات بازار به صورت عددی مثل اطلاعات نمادها، معاملات دیده بان بازار و اطلاعات صندوق های سرمایه گذاری، اطلاعات مقایسه ای نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.”

ناصر موسوی افزود: در این سامانه تمامی اطلاعات صندوق های سرمایه گذاری و معاملات در بازار به صورت نموداری و مقایسه ای درج شده است تا کاربران با کمک آنها نمای کلی از بازار به دست آورند.

مدیرعامل شرکت تدبیرپرداز در خصوص این سایت جدید ادامه داد: یکی از قسمت های مهم این سایت که “نقشه بازار” نام دارد اطلاعات لحظه ای را در خصوص بیشترین حجم معاملات یک سهم نشان می دهد و بیشترین تقاضا و عرضه ثبت شده در هر سهم را به صورت شکلی در اختیار کاربران قرار می دهد.

وی افزود: اطلاعات این سایت منطبق بر سیستم معاملاتی است و به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود. موسوی در خصوص امکانات دیگر این سایت ابراز داشت:یکی از امکانات جالب این سایت، ساختن صفحه ای سفارشی و شخصی است.

وی ادامه داد: کاربران می توانند صفحه سفارشی و مورد علاقه خود را ایجاد کرده و با افزودن نمادهای مورد علاقه به این صفحه، تغییرات نماد مورد نظر را رصد کنند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.bourseview.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *