دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران، در تاریخ ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سال جاری، در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور صاحبنظران و کارشناسان بین المللی به همت شرکت کاسپید و شرکت هلدینگ بیزنس گلدن وی برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه با شرکت کنندگان در این کنفرانس در بین خواهند گذاشت.

در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی اینترنتی ایران مباحثی نظیر: بومی سازی استراتژی های بازاریابی اینترنتی- مدل های درآمدزایی در محیط وب- بازاریابی مستقیم در محیط وب – رسانه های اجتماعی و برند هایی که با بکارگیری این رسانه ها در وب به شهرت رسیدند. تجزیه و تحلیل وب- بررسی نمونه ها و شرکت های موفق بین المللی- سئو و بهینه سازی محتوا – در محور بحث قرار خواهند داشت.

سخنرانان کنفرانس عبارتند از :

ماسیموبورجیو (Massimo Burgio )، عضو هیئت مدیرهSempo ، متخصص طراحی و راه اندازی کسب و کارهای مجازی در سطح بین المللی، دارای تخصص ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی،مشاور E-Branding در اجتماعات مجازی، مشاور آژانس های بازاریابی بین المللی.

کریستین هاجسون (Kristjan M.Hauksson )، موسس بخش ارتباطات آنلاین و موتورهای جستجو در شرکت Nordic Maretin ، متخصص در ارتباطات آنلاین چند زبانه، بهینه سازی سایت، مشاور در زمینه تجزیه و تحلیل وب و سیستم های مدیریت محتوا، عضو هیئت مدیره Sempo .

رون جونز: (Ron Jones ) مدیر عامل شرکت بازاریابی اینترنتیSymetri، عضو هیئت مدیره Sempo ،نوسینده دوره های آموزشی و راهنمای بازار یابی موتورهای جستجو در sempo Institute ، نویسنده مقالات و نشریات بازاریابی Click Z و Search Engine Watch ، نویسنده کتاب <>، ارائه دهنده راه کارهای اجرایی بازاریابی اینترنتی ویژه شرکت ها و برندهای بزرگ از سال ۱۹۹۸.

شون آرمسترانگ(Shaun Armsrong )، مدیر عامل شرکت Credit Plus دارای سال ها تجربه در حوزه بازاریابی کالا و خدمات و کسب و کارهای بین المللی برنده جایزه BowShow eDen در سال ۲۰۰۸.

محسن آقایی: رئیس هیئت مدیره شرکت هلدینگ بیزنس گلدن وی، فعال در حوزه تامین مالی و فاینانس، صاحب برند صرافی بین المللی BGW Exchange با چهار شعبه داخل ایران و سه شعبه خارجی، دارای سالها تجربه در حوزه E-Business و بانکداری الکترونیک، سهام دار عمده و رئیس هیئت مدیره بانک در خارج از ایران.

حمید سپیدنام: مشاور و ارائه دهنده راه کارهای نوین بازاریابی اینترنتی، بیش از ۱۰ سال سابقه در بهینه سازی و افزایش ترافیک وب سایت در انگلستان، مدیر عامل شرکت کاسپید انگلستان، شرکت برگزیدهTOPSEO ، دارای مدرک بین المللی بازاریابی و تبلیغات از شرکت گوگل، متخصص در حوزه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو، اجرای ده ها سخنرانی موفق تخصصی در حوزه بازاریابی اینترنتی.

همچنین اعضای هیئت علمی این کنفرانس عبارتند از:

دکتر علی اکبر جلالی- دبیر علمی همایش، دکتر علیرضا درخشان، دکتر قدرت سپیدنام، دکتر امیرعلیخانزاده، مهندس امیر فتوحی، دکتر حبیب الله اصغری 


در پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک از طرف ارگان  Global Search Interactive یکی از بزرگترین ارگانهای وب مارکتینک در اروپا اهدا خواهد شد. 


علاقه مندان به ثبت نام در این کنفرانس می توانند به http://www.ebconference.com مراجعه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *