نتایج نهایی مسابقه برنامه نویسی بیان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰

وینا – نتایج مرحله نهایی “مسابقه برنامه­ نویسی بیان” اعلام شد و برنامه نویسان برتر کشور شناخته شدند. در این مسابقه که در دو رده سنی دانشجویی و دانش آموزی و در  شش مرحله ۳ ساعته برگزار شد، از میان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شرکت کننده، ۵۴ نفر به فینال مسابقات راه یافتند.

در این مسابقه برنامه نویسی که به صورت انفرادی و با حضور دانش ­آموزان و دانشجویانی از مدارس و دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد، بیشترین تعداد دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه صنعتی شریف و بیشترین دانش آموزان شرکت کننده از دبیرستان علامه حلی تهران بودند.

حضور در این مسابقه برای تمامی علاقمندان آزاد بود و برنامه­ نویسان با تسلط بر هر یک از زبان­های برنامه­ نویسی می­توانستند در این رقابت علمی شرکت کنند.

این مسابقه با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت برنامه­ نویسان و با به چالش کشیدن دقت، سرعت، خلاقیت و مهارت برنامه­ نویسان جوان کشور، توسط گروه دانش بنیان بیان برگزار شده بود و  و بیش از ۲۱ دارنده مدال المپیاد کامپیوتر در سال های مختلف در این مسابقه شرکت کرده بودند.

طراحی سوالات این مسابقه نیز به عهده جمعی از دارندگان مدالهای مسابقات و المپیاد های جهانی بود. دور بعدی این مسابقات در اردیبهشت ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده اسامی برندگان نهایی و همچنین شرکت در مسابقه های تمرینی می توانید به سایت http://contest.bayan.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *