انتخاب بهترین تیتر روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۵

سایت خبری تحلیلی خبرنگار در آستانه روز خبرنگار توان نگارش خبری خبرنگاران ایرانی در رسانه های مختلف را به مسابقه می گذارد.
اگر شما به عنوان یک خبرنگار می خواستید فرا رسیدن روز خبرنگار را در قالب یک تیتر خبری در رسانه خود منتشر کنید از چه زبانی بهره می جستید
خبرنگاران شاغل در مطبوعات و خبرگزاری ها یا خبرنگاران آزاد در رسانه های مختلف شنیداری و دیداری تا پایان مرداد ماه می توانند با انتخاب یک تیتر با شیوه ای متفاوت از آنچه تاکنون در نگارش اخبار خود به کار برده اند ، تیتر پیشنهادی خود را از طریق آدرس ایمیل info.khabarnegar@gmail.com به این مسابقه ارسال کنند.
این مسابقه در پایان توسط چند تن از اساتید رشته مطبوعات و روزنامه نگاری ارزیابی شده و بهترین تیتر از نظر شیوایی زبان و تکنیک های نوین تیترزنی و نگاه نو به روز خبرنگار در ایران معرفی خواهد شد.

لینک : http://www.khabarnegar.org/article.aspx?id=180

مهران بهروز فغانی در وبلاگ خود می نویسد: انتخاب بهترین در شاخه های روزنامه نگاری البته در ایران امکان ناپذیر است. چون زیر بخشی از علوم انسانی است و در علوم انسانی ۲*۲ مساوی ۴ نمی شود. این حرفه و شغل در این مملکت که دست بر قضا ژنرال زیاد دارد اما از سرباز پیاده نظام خبری نیست، همواره پر از ابهام و سلیقه و … است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *