خدا حافط پرشین بلاگ…

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۵

وبنا – به نقل از سایت itiran.net – رضا هاشمی در خصوص استعفا خود از پرشین بلاگ در سایت ای تی ایران می نویسد: “مایلم به اطلاع عموم و همه کاربران پرشین بلاگ و فعالان عرصه فناوری اطلاعات برسانم که از همکاری با گروه سایتهای پرشین بلاگ استعفا داده ام و هیچگونه تمایلی به ادامه همکاری با این گروه ندارم.
نزدیک به دو ماه است که اقدام به لغو تمام قرار دادهای همکاری فنی با این مجموعه کرده ام و از ۲۳ شهریور درخواست جلسه فوری هیات مدیره و استعفای من به اطلاع مدیر آن مجموعه رسیده است و مکررا چندین بار درخواست تسریع امور کرده ام. ناگزیر در اینجا به اطلاع می رسانم که با وجود ماندن در کنار پرشین بلاگ و پشت سر گذاشتن و تحمل فراز و نشیب ها و اختلافات مختلف در طول سالهای گذشته به هیچ وجه تمایل به همکاری با این گروه ندارم و اعلام مینمایم که نقشی در تعیین خط مشی گروه سایتهای پرشین بلاگ و شیوه راهبری آن ندارم.
شرایط و نحوه راهبری این مجموعه با آنچه که من به عنوان یکی از مدیران اولیه پرشین بلاگ و یکی از موسسین شرکت آریا گستر و کارشناسان ارشد فنی آن در نظر دارم فاصله بسیار دارد و اعتقادی به ادامه این همکاری ندارم.
“این بهترین هدیه ای بود که برای روز تولدم می توانستم به خودم بدهم و امیدوارم کاربران پرشین بلاگ نیز من را از دعای خیر خودشان بهره مند نمایند. با احترام، سید رضا هاشمی”
متن بالا بصورت کامل از سایت itiran.net برداشته شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *