۳۰۰۰ عنوان جدید در کتابخانه مجازی OLC

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۵

وبنا – به نقل از آموزش نیوز – کتابخانه مجازی سایت www.olc.ir با بیش از ۳۰۰۰ عنوان مقاله و مطلب آموزشی جهت استفاده علاقمندان فراگیری زبان انگلیسی در اینترنت راه اندازی شده است. این کتابخانه مجازی که یک دایره المعارف کامل به زبان انگلیسی نیز می باشد بصورت روزانه توسط چندین ویراستار، ویرایش شده و یا مطلب جدید به آن افزوده می شود.
به گزارش آموزش نیوز دراین کتابخانه مجازی از تکنولوژی Ajax (آجاکس) برای اولین بار استفاده شده است که سرعت کاربر را برای مشاهده و جستجو در متن مطالب و مقالات چندین برابر می کند.
امکان چاپ مطلب از دیگر ویژگی های این کتابخانه و دایره المعارف انگلیسی در اینترنت است. برای دسترسی به این کتابخانه آنلاین و مجازی می توانید به آدرس http:www.olc.irlibrary مراجعه فرمایید.کتابخانه مجازی OLC در ۲ نسخه و با قابلیت نمایش در تمام مرورگرها را دارا می باشد.
بهره برداری رسمی از این کتابخانه به مناسبت برگزاری همایش دولت الکترونیک صورت گرفته است. شایان ذکر است که سایت آموزش الکترونیکی OLC یکی از حمایت کنندگان همایش فناوریها، راهکارها، برنامه ها و چالشهای دولت الکترونیک می باشد که فردا در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *