شیوه های نوین تبلیغات

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۸۵

وبنا – سایت ژورنال تبلیغات با همکاری «مؤسسه تحقیقات روابط عمومی» با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران مدیریت تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی نسبت به اهمیت مدیریت بحران در روابط عمومی و نیز با هدف معرفی الگوهای موفق، شناسایی نقاط ضعف و قوت، معرفی و شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر تحقیق در مدیریت تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی، و نیز ارتقا و تقویت پژوهشگری، تألیف و ترجمه در این رشته، نشست تخصصی «شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی» را به عنوان یک نشست تخصصی در جشنواره علمی (کتب، پایان‌نامه‌ها، مقالات و تحقیقات روابط عمومی) و سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی بحران در روابط عمومی، همزمان با «سومین نمایشگاه روابط عمومی» طی ۱۴-۱۲ آذر ماه سال ۱۳۸۵ (۵-۳ دسامبر) با مشارکت «انجمن بین‌المللی روابط عمومی»، «انجمن آموزش تحقیقات و روابط عمومی اروپا» و «کنفدراسیون روابط عمومی اروپا» برگزار خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت http://adjournal.shaar.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *