میهن بلاگ : سایت های خاطی را از کار می اندازیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۸۵

وبنا – بخش پشتیبانی سایت میهن بلاگ تهدید کرد که در صورت تبلیغات سرویس های وبلاگ در قسمت وبلاگ های بروز شده، آن سرویس ها را از کار می اندازد. میهن بلاگ می نویسد: “چند وقتی است که یکی از سرویس های وبلاگ که به تازگی راه اندازی شده اقدام به تبلیغات در بخش وبلاگ های به روز شده می نماید ”
در ادامه بخش پشتیبانی سایت میهن بلاگ یاد آور می شود که : “استفاده از امکانات و توانایی های سیستم های دیگر و ضربه زدن به آنها برای تبلیغ یک سرویس دیگر، غیر قانونی و غیر اخلاقی بوده و میهن بلاگ این حق را برای خود محفوظ می داند به صورت قانونی از سایت های خاطی شکایت نموده و کلیه خسارت ها و منافع تضییع شده را از طریق مراجع ذی ربط باز پس گیرد!”
همچنین میهن بلاگ تهدید کرد است: از آنجا که مجموعه میهن بلاگ در طول یکی دو سال گذشته تجربه مشکلات بسیاری را داشته لذا به راحتی می تواند در صورت نیاز حق خود از راه های دیگری اعاده نماید – ایجاد مشکل و از کار انداختن سرویس یا سایت خاطی ساده ترین اقدامی است که می توان برای دفاع از منافع میهن بلاگ انجام داد .
این خبر در وبلاگ مدیران سایت میهن بلاگ نوشته است. و بخش تهدید آن “ایجاد مشکل و از کار انداختن سرویس یا سایت خاطی ساده ترین اقدامی است که می توان برای دفاع از منافع میهن بلاگ انجام داد ” یک حرکت غیر اخلاقی می باشد.
وبنا با غیر قابل قبول خواندن و غیر مسئولانه دانستن این گونه برخورد ها و نوشته از سوی سایت های رسمی ، از مدیران میهن بلاگ درخواست دارد که این نوشته با ذکر توضیح اطلاح نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *