اولین به روزآوری در سرویس های پارسی باکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۵

وبنا – شبکه پارسی باکس برای اولین بار پس از افتتاح رسمی به روزآوری شد. این تغییرات اساسی در اولین ساعات صبح شنبه ۱۱ آذر ماه در سیستم وبلاگ نویسی و صفحه اصلی این شبکه اعمال شد. این تغییرات شامل بهبود رابط کاربری در صفحه اصلی با دیگر سرویس ها و همچنین حفره های امنیتی موجود در برنامه نویسی سرویس وبلاگ بود که خطر نفوذ به وبلاگ ها را به کمترین حد ممکن رساند و همچنین راه رسیدن به پنل مدیریتی وبلاگ ها را که موجب نارضایتی کاربران بود به تنها یک مرحله کاهش داد و در هفته جاری بقیه تغییرات در دو سرویس دیگر یعنی سرویس خبری و جامعه وب داده خواهد شد.
از دیگر تغییرات ، راه اندازی سرویس هاستینگ پارسی باکس بود که مدیران شبکه پارسی باکس به مدت محدود تخفیف ویژه ۵۰ درصدی را برای کاربران پارسی باکس در نظر گرفته اند و کاربران می توانند با ورود به وب سایت فروش هاستینگ این شبکه تحت آدرس http://www.Poshtiban.com در هنگام سفارش پلان مورد نظر خود از این تخفیف برخوردار شوند.
همچنین در صفحه اصلی پارسی باکس بخشی به نام ” درخواست کنید ” در نظر گرفته شده که کاربران این سایت با فرستادن نظرات و ایده های خود می توانند مدیران این شبکه را به منظور سرویس دهی بهتر یاری کنند و در صورتی که ایده های آنها بر روی پارسی باکس قابل اجرا شدن باشد هاستینگ و دامین و پنل ارسال SMS رایگان جایزه بگیرند و نام خود را در میان گسترش دهندگان و ایده پردازان پارسی باکس ثبت کنند .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *