دیلیمارکت با انتشار گزارشی از رشد چشمگیر فروش آنلاین خود خبر داد. طبق اعلام روابط عمومی این فروشگاه زنجیرهای، همکاری استراتژیک دیلیمارکت و اسنپمارکت و اجرای کمپینهای مشترک و پروموشنهای ویژه، باعث افزایش قابلتوجه سفارشهای اینترنتی شده است.
بر اساس آمار رسمی، دیلیمارکت در جدیدترین کمپین ۳۶۰ درجه خرید آنلاین توانست رکورد ۳۰ هزار سفارش در یک روز را به ثبت برساند.
حمید نوری، مدیرعامل هلدینگ خردهفروشی پارس آریایی، درباره فعالیت آنلاین بیش از ۱۳۰۰ شعبه دیلیمارکت گفت:
«همکاری زیرساخت فروشگاهی برندهای دیلیمارکت و والمارکت با پلتفرم اسنپمارکت نشان میدهد ظرفیت بالایی در فروش آنلاین محصولات غذایی و سوپرمارکتی، بهویژه فروشگاههای تخفیفی، وجود دارد. با فعالسازی بخشی از این پتانسیل، رشد چشمگیر سفارشها در بستر اسنپمارکت را تجربه کردهایم. امیدواریم با ادامه این همکاری و استفاده کامل از ظرفیتها، تجربه خریدی آسان، متنوع و مقرونبهصرفه برای مشتریان فراهم شود و موفقیتهای بزرگتری برای دو مجموعه رقم بخورد.»
دیلیمارکت یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیرهای ایران است که با تنوع بالای کالا، قیمت رقابتی، شعب متعدد و دسترسی آسان، علاوه بر فروش حضوری، توانسته سهم قابلتوجهی از بازار خرید آنلاین سوپرمارکتی را به دست آورد. این برند با ارائه تخفیفهای ویژه و همکاری با پلتفرمهای پیشرو، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین گزینههای خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی تثبیت کرده است.