میهن بلاگ هم انصراف داد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۵

وبنا – سایت میهن بلاگ در خصوص علت عدم حضور خود در جشنواره توسعه مجازی آورده است: “روز اولی که یکی از دوستان بسیار خوبم از مجموعه میهن بلاگ برای حضور در جشواره توسعه جامعه مجازی که قرار است در انتهای همین ماه برگزار شود دعوت نمود بسیار خوشحال شدم اما بعد از مدتی از گوشه و کنار شنیدیم که در اصل این جشنواره با حمایت و پیگیری های یکی از سرویس دهندگان وبلاگ که احتمالا معرف حضور اکثر کاربران میهن بلاگ می باشد راه اندازی شده است !

بعد از کمی تحقیق فهمیدیم که این حرف ها صحت دارد و از آنجایی که تا کنون جز بدگویی و بی احترامی از این سرویس دهنده محترم چیزی ندیده ایم تصمیم گرفتیم علنا اعلام کنیم که میهن بلاگ در این جشواره شرکت نخواهد کرد، از کاربران خوب میهن بلاگ هم تقاضا دارم که اگر از کسی شنیدند که قرار است میهن بلاگ در این جشواره شرکت کند بشنوند و باور نکنند! الحمدالله ایندفعه هم خدا رحم کرد ،وگرنه معلوم نبود که چه آشی برامون پخته بودند!

همچنین ITanalyze.ir در خبری به عنوان “انصراف از حضور در جشنواره توسعه مجازی” خبر از انصراف سایت کلوب داده است. ITanalyze می نویسد: “بر این اساس شنیده شده که سایت کلوب هم که از سایت های شناخته شده در فضای وب فارسی به شمار می رود نیز ترجیح داده تا در این جشنواره حضور پیدا نکند.”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *