مدیر سایت درمانگران در گفت و گو با مهر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۵

مدیر پایگاه اطلاع رسانی انجمن درمانگران ایران در گفت و گو با مهر: پایگاه اطلاع رسانی انجمن درمانگران ایران توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده و به ارائه خدمات برای فارسی زبانان در سراسر دنیا می پردازد.
“محمد ملت پرست” در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی “مهر” در مشهد با بیان این مطلب افزود: http://www.iranhealers.com به منظور ایجاد بانک های اطلاعاتی در زمینه طب مکمل، متافیزیک، داروها، بیماریها و تغذیه ایجاد شده است.
وی خاطر نشان کرد : این سایت در زمینه مقالات پزشکی و پاسخ به سوالات پزشکی با شبکه تله تکست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
وی این پایگاه اطلاع رسانی را به عنوان اولین سایت فارسی زبانی که به طور تخصصی در زمینه طب مکمل فعالیت می کند دانست و افزود : مقالات طب مکمل در زمینه های مختلف نظیر طب گیاهی و سنتی، انرژی پزشکی، متافیزیک، بهداشت روان، حجامت، موسیقی درمانی، هیپنوتیزم، یوگا، NLP، عرفان اسلامی، طب سوزنی و طب چین، ریلاکس تراپی، سنگ درمانی و… در سایت قابل دسترس است.
مدیر این سایت به امکانات خبری این سایت در ۴۰ شاخه مختلف اشاره نمود و افزود : موضوعات خبری که در این سایت موجود است پیرامون مسائلی چون اخبار پزشکی و دانشگاه، پایان نامه ها، متافیزیک، مطالعات جنسی، ناباروری، کودکان و سالمندان، احکام پزشکی، معرفی داروهای جدید، هیپنوتیزم، هامیوپاتی، یوگا، ژنتیک، کودک، کامپیوتر و پزشکی، انرژی درمانی، ایدز، اخبارپزشکی، اخبار دانشگاه، اعتیاد، بهداشت باروری، بهداشت، بهداشت روان، بیماریها، توصیه های بهداشتی، تغذیه سالم، دهان و دندان، داروهای جدید، طب گیاهی، طب ورزشی و … است.
وی مقالات ارائه شده در این سایت را در ۱۳ شاخه مختلف عنوان کرد و افزود: مقالاتی در زمینه مطالعات جنسی، توانبخشی، پزشکی در ورزش، ژنتیک، برنامه غذایی ورزشکاران، ایدز، تغذیه در بیماریها، برنامه غذایی در سنین مختلف، خواص گیاهان، حرکات ورزشی، رژیمهای افزایش وزن و رژیم های لاغری ارائه شده است.
محمد ملت پرست اظهار داشت : از امکاناتی که برای کادر علوم پزشکی فراهم شده است می توان به دسترسی به ژورنال های پزشکی، اطلس و تصاویر پزشکی، همایش های پزشکی ایران، دارونامه رسمی ایران، خبرنامه الکترونیک ویژه کادر علوم پزشکی اشاره کرد .
وی به بانک های اطلاعاتی سایت از جمله بانک اطلاعات بیماری ها، دارویی، دندانپزشکی، آناتومی و کمک های اولیه اشاره کرد و افزود: از ابتدای راه اندازی این سایت بیش از ۹۵۰ هزار نفر از این سایت بازدید کرده و هم اکنون این سایت روزانه ۲۵۰۰ نفر بازدید کننده دارد که کاربران به صورت رایگان از مشاوره پزشکی، دندانپزشکی، روانشاسی کودک و خانواده استفاده می کنند.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی این سایت افزود: ایجاد پایگاه اطلاع رسانی انجمن درمانگران ایران از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تهران و اصفهان انجام گرفته و به عنوان مرجعی در زمینه طب مکمل، متافیزیک و پزشکی در جهان برای فارسی زبانان شناخته شده است.
وی در خاتمه اشاره کرد : بخش آموزش مجازی از طریق اینترنت، بخش دریافت جدیدترین اخبار پزشکی به زبان انگلیسی و فرانسه از جمله برنامه های امسال این سایت است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *